sobota 10. srpna 2013

chromatic

zdravím, nehty jsou moje nová posedlost a tak dnešní článek bude věnovaný opět dalšímu laku.
už je to déle než rok, kdy jsem postovala tento článek, v kterém jste viděli odstín Péridot od Chanelu. od té doby mi tahle barva ležela v hlavě, několikrát už jsem byla nalomená k tomu, že si ho opravdu koupím, ale poté jsem opět sestoupila nohama na zem, protože skoro osm stovek za lak mi přijde opravdu trošičku moc. chvíli na to se ale samozřejmě vynořilo několik dupe verzí a Catrice v odstínu 840 - Genius In The Bottle byl jeden z jeho věrných dvojčat.
tenhle lak s chromatickým finishem je typickým tím, že mění svou barvu podle úhlu dopadajícího světla. jednoduše se někdy tváří jako zlatý a jindy zase jako zelený (jak si můžete všimnout, v lahvičce vypadá spíše zeleně a na nehtech zlatě) a tenhle efekt miluju. konzistence je výborná - trochu hustější, ale krásně se s ním pracuje. kvůli té hustější konzistenci sice trochu hůře schne, nicméně stačí chvilka trpělivosti a opatrnosti. na nehtech jdou vidět tahy štětcem, kterých si ale nevšimnete jen zblízka. trošku mě mrzí horší výdrž, už po dvou dnech mám oprýskané konce nehtů. 

+ cena, efekt
- výdrž, schnutí

získává ode mě 6 bodů z 10 možných
jak se líbí vám?

10 komentářů:

  1. Tak ten musím mít taky! Je úžasný

    OdpovědětVymazat
  2. laky od Catrice mě zklamaly svou výdrží, velmi brzy se začaly loupat ve velkém. asi jako laky od Essence. škoda peněz, člověk by si mohl koupit dvakrát dražší, ale rozhodně by o pár dní déle držel ... ale jinak barvička pěkná, zajímavá :) to ostatně laky od Catrice mají.

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásně nafocený a hlavně se mi líbí tvůj tvar nehtů :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na první fotce vypadá úžasně, pěkně jsi ho nafotila :)

    OdpovědětVymazat
  5. ten má nádhernú farbu!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. takýto som si podobný kúpila ale v Topshope :)) podla mna je super

    OdpovědětVymazat
  7. Barva je super :)
    http://michaelavebrova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!