čtvrtek 15. srpna 2013

Catrice Multi Colour powder

hezký večer! na články posledních pár dní není moc času, ale dnes tu jsem s recenzí.

tento pudr byl předmětem mého zájmu už od té doby, co se jako novinka objevil v sortimentu značky Catrice. omlouvám se za ilustrační fotku, ale obal už je nevzhledně poškozený a ani název skoro nejde přečíst. mám ho už od loňského podzimu, ale uplatnění jsem mu našla až teď v létě. 
i když se pudr zdá docela světlý, ve skutečnosti bych ho v zimě klidně mohla použít jako poměrně výrazný konturovací pudr. tím bych také chtěla trochu poupravit název "pudr". i teď v létě ho používám jako něco mezi tvářenkou, konturovacím pudrem a bronzerem. tím pádem bych ho doporučila asi každému, kdo je s tvářenkami ještě pořád nejistý. mé opálené pokožce dodá nádherný tón zdravých líček. nemá v sobě žádné třpytky, takže člověk není jako pozlátko a to víc jsem si ho zamilovala, matný finish mám mnohem radši. díky mozaikové struktuře je odstín, který vykouzlíte hodně individuální. pro ukázku máte na fotkách jeden detailní záběr. každopádně jako pudr bych ho určitě nemohla používat ani teď v létě, protože je stále ještě moc tmavý, i když mám právě variantu světlejšího odstínu. výdrž je celkem slušná a během dne se rovnoměrně vytrácí. výtku bych kromě názvu měla k prašnosti. je opravdu jemný a tak máte pudr naprosto všude.

+ dostupnost a cena, víceúčelovost, výdrž, matný finish
- označení "pudr", prašnost

dostává 8 bodů z 10 možných
máte s ním někdo zkušenost? jak jste spokojené?

4 komentářů:

  1. tenhle pudr jsem chtěla taky vyzkoušet, ale jak píšeš - je moc tmavý :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá zajímavě ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá zajímavě, ale nic pro mě teda. Ještě jsi mohla přidat fotku tvé tváře, abychom se mohli mrknout, jak ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá dobře, ale to, že je tmavý by mi vadilo, jedině na tu tvářenku, no okouknu ho :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!