sobota 20. července 2013

week in photos #50

přidávám zbytek fotek z druhého týdne tábora, kde jsem brigádničila jako vedoucí :) i když jsem si to nepřipouštěla, tak mi dětičky chybí a já se na ně zase příští rok těším. 


7 komentářů:

  1. Ta fotka s tím motýlkem je TOP!

    OdpovědětVymazat
  2. určitě to musela být fajn brigáda, hrát si s malými dětmi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neobnášelo to sice jen hraní, ale bylo to fajn :)

      Vymazat
  3. krásné fotky, ale i tak se mi asi nejvíc líbí ten motýl :)

    OdpovědětVymazat
  4. pěkný fotky:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. tá fotka s motýlikom je krásna :)
    Ivka

    OdpovědětVymazat
  6. ono je to aj veľká výzva asi tie deti zabaviť a tak, preto klobúk dole fakt, lebo doba sa mení a asi aj deti dnešné
    inak to farbenie tričiek je super, tá farba sa po koľkých praniach vyberie asi nevieš? prsoím ťa kde sa dá kúpiť táto farba? pamätám si ešte na zš sme nejakú šatku tak farbili a chcela som to skúsiť teraz a neviem, že ako, haha akoby nebol google :D vždy na to zabudnem

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!