neděle 7. července 2013

week in photos #49

užívám si volného víkendu, který mi byl dopřán v rámci brigády na dětském letním táboře. týden s dětmi už mám za sebou a od pondělí mě čeká další. letos si tábor užívám mnohem více než vloni, "svoje" děti jsem si moc oblíbila a určitě se na ně budu těšit zase příští rok! dopřávám si odpočinku mimo civilizaci v krásné přírodě společně s nimi a během příštího týdne nás čeká například celodenní výlet do muzea čertů. téma máme tentokrát Z pohádky do pohádky, takže každý den poznáváme nové pohádkové postavičky :)

jaké jsou vaše prázdniny?



4 komentářů:

  1. juuuj to posledné mačiatko :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak na táboře jsem s dětmi byla jednou a stačilo, nemám na to nervy :D Takže tě obdivuju, užívej si to ;))

    OdpovědětVymazat
  3. hrát si s malými dětmi by mě taky bavilo! sice nevím jestli každý den celý den, ale minimálně občas jo :D

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky a s dětmi si to užij :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!