MENU

úterý 30. července 2013

The Body Shop body butter

po delší době mám opět čas přidávat každý den a dlouho jsem se nevěnovala recenzím, takže to dnes napravím :)
musím se přiznat, že co se mazání týče, tak mimo rukou svoje tělo dost zanedbávám. jsem jednoduše lenoch a i když mám doma nespočet různých mazadel, tak se mažu jen zřídkakdy. je to možná částečně i tím, že mi vadí ten pocit "namazání", než se krém do kůže vstřebá. zároveň nemám ráda moc tekutá mléka či moc tuhá másla. svého favorita jsem už ale našla...
už ani nevím, jak se seznámila se značkou The Body Shop, ale díky bohu za to! jejich tělová másla seženete snad v jakékoliv vůni - ovocné, květinové, ořechové a spousta dalších. jako milovník citrusů jsem si vybrala máslo s vůní růžového grepu, s touto vůní mám doma ještě olej a v prosincových empties jste se mohli dočíst o dezinfekčním gelu. jejich sortiment je opravdu bohatý, o tom se sami můžete přesvědčit například na jejich oficiálních stránkách. konzistence je přímo snová; hutnější než klasické tělové mléko a řidší než tuhé tělové máslo, viz tento článek. je nádherně našlehané, výborně se roztírá a překvapivě rychle se vsakuje. pokožku nádherně zvláční a vůně zůstává poměrně dlouho. i když zřídka, mažu se s ním velmi ráda. v létě ho používám i místo mléka po opalování a funguje skvěle.

s tímto máslem jsem opravdu nadmíru spokojená a doufám, že vyzkouším ho vyzkouším ještě v dalších vůních. jediné mínus u mě má za vysokou cenu - balení, které v zahraničí seženete za 10 dolarů u nás stojí 380 Kč.

9/10

6 komentářů :

  1. v Body Shopu jsem si zoufale snažila nějaké tělové máslo vybrat, leč bohužel mi všechny vůně připaday umělé a nevybrala jsem si vůbec, zároveň vzhledem k vysoké ceně jsem pak z obchodu odešla s prázdnou. lov na vyhovující tělové mazání je pro mě během na dlouhou trať a zatím jsem nic, co by mi vyhovovalo, nenašla.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tahle másla miluju a mám jich asi 8. :-) Můžeš se ke mně podívat http://alltinygems.blogspot.cz/2013/07/new-in-telova-masla-vol-2-aneb-cvok.html a další články. Mě vždycky tak udělá radost, když je někdo spokojený s něčím, na čem ulítávám. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tak ruce bych mazala furt, ale na celé tělo jsem strašně líná :-D Už kolikrát jsem pokukovala po bodyshopáckých máslech, ale ta cena mě vždycky tak nějak odradila.

    OdpovědětVymazat
  4. také nemám ráda ten pocit po namazání, mažu si akorát nohy, které mám opravdu dost suché :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám to úplně stejně, pod tenhle článek se ti klidně podepíšu :D Já teda měla malinu a dokud jsem ji nevypotřebovala, tak jsem mazala jak zběsilá. :D Teď ji nemám a nemažu. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!