pondělí 22. července 2013

tag: antiwishlist

přeji všem krásný večer! jak si můžete všimnout, blogu jsem oblékla úplně nový a mnohem jednodušší design. nicméně já a webové kódování nejsem moc kamarádi, takže několik malých úprav ještě bude následovat, abych vše dovedla k úplnému spokojení. a co dnes? pokračuji v tagu antiwishlist, aneb věci, které mě neberou. najdete zde několik bodů, týkající se kosmetiky i módy.
#1 móda s křížem
i když nejsem věřící, tak je pro mě kříž stále symbolem s určitým významem a tuto módu jednoduše pochopit nedokážu. vím, že většina lidí v tom žádný hlubší význam nehledá, ale mně je to jednoduše proti srsti a nevím proč bych tento symbol na oblečení či doplňcích měla nosit. prostě ne-e.
zdroj fotky
#2 kosmetika bez silikonů, parabenů...
tyhle chemické látky v kosmetice vždy byly a nikdy s tím nikdo žádný extra velký problém nebyl. v poslední době ale jako by se roztrhl pytel s produkty, které tyto složky neobsahují a tělu tím pádem také neškodí. z toho jako by se ihned stalo velké hnutí lidí, kteří kosmetiku obsahující silikony, parabeny a další zatracují.
#3 některé drogérkové značky
každý máme jiné sympatie a co se drogérkových značek týče, některé vyhledáváme a jiné zase přehlížíme. u mě mezi ty přehlížené patří například Miss Sporty, NYC, S-he nebo Alverde. proti těmto značkám nic nemám, pár produktů bych od nich doma i našla, ale... neříkám, že jsou špatné ani nic podobného jen mě jednoduše neoslovují. prostě okolo jejich stojanu projdu bez většího povšimnutí. nic víc a nic míň.
#4 creepers
v mých očích naprosto ohyzdné boty, které ve mě nevyvolávají nic jiného než odpor. jsou trendy, které jsem nejdříve nechtěla ani vidět a pak jsem si je oblíbila, ale pevně věřím, že u těchto bot se to nikdy nestane. pokud je někdo nosit umí, tak budiž, ale na mě je v životě nikdo neuvidí.
#5 bb krémy
pokud mluvíme o bb krémech, myslím tím samozřejmě ty asijské, nikoliv naše tónovací krémy, které si přídomek bb naivně přivlastňují. byla jsem z nich nadšená, s koupí "bíbíčka" jsem dlouho čekala a četla jsem všechny možné recenze, abych vybrala správně. bohužel jsem ale po vyzkoušení několik vzorků musela konstatovat, že tohle bohužel pro mě není to pravé ořechové, takže z mojí strany to bohužel skončilo shakespearovsky - mnoho povyku pro nic.

a co se nachází na vašem antiwishlistu?

3 komentářů:

  1. kromě bíbíček souhlasím se vším! kříže nijak nevyhledávám, S-he, Alverde, Miss sporty stojany přehlížím, creepers jsou jedním slovem "fuj" a parabeny a silikony také neřeším. koukám na celkový produkt, jak mi sedne a když mi nijak neškodí, tak ho klidně používám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto souhlasím s těmi kříži!! A creepersky, to je fakt obludná móda ;)

    Svět podle S.

    OdpovědětVymazat
  3. ja ani neviem čo to spôbuje, ani som sa nikdy nezaujímala o to, či sú nejaké parabény či silikóny prítomné alebo nie, creepers sú pre mňa rovnaké zlo ako loafers a tie ugsy či ako sa to píše(sorry, jedine som si obľúbila oxfordky všetkých možných motívov OKREM zvieracích, to podľa mňa má zostať pekne na zvieratkách, leopardoch, zebrách a tak:D načo sa im kafrať do kapusty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!