MENU

sobota 13. července 2013

summer shopping list

změna plánů... do New Yorku bohužel neletím. plánovat je u mě naprosto zbytečné, protože většinou se to vždy pokazí. tak uvidíme, co se dále vyvrbí. jak se máte a jak si užíváte prázdnin? dnes shopping list s položkami, které si na léto musím koupit.
říkala jsem si, že v létě budu nosit výrazné a pestré barvy. nakonec ale stejně končím u mé milované černé a nově přibyla bílá či červená, které v mém šatníku moc nenajdete. nějak si připadám, že jí neumím nosit.

#1 - jako první položku tu mám bílé šaty, které v létě nesmí chybět. i když bych si bílou běžně nedovolila obléci, protože jsem čuník, tak mi na léto připadá perfektní, protože zdůrazní opálení. navíc kdo by se chtěl v létě pařit v jeanách, že?

#2 - tenhle fakt mi absolutně nejde do hlavy, ale v mé sbírce, která čítá už několik desítek, prostě není klasický červený lak bez shimmeru. pokud máte někdo tip na obyčejnou ale pěknou červenou, tak honem sem s ním!

#3 - základním prvkem každého šatníku jsou bez pochyby trička; tyto konkrétně jsou od J. Crew. od téhle značky už jedno mám - ten materiál, střih i provedení je prostě fantastické a mně by se nějaké nové na léto hodilo. opět spíše v černé nebo šedé.

#4 - protože mi jsou moje modré conversky malé (prostě si neumím vybrat velikost) a chtěla bych těmto botám zůstat věrná, koukám po nových. stále přemýšlím jestli klasické červené nebo vínové. uvidíme, výplata se blíží...

#5 - další boty, které na léto nutně potřebuji, jsou obyčejné páskové sandálky s plochou podrážkou. člověk by řekl, že není žádná věda si nějaké vybrat, ale to bych nesměla být tak vybíravá. stále ne a ne najít ten perfektní pár! 

#6 - kolové sukně jsou aktuálně velmi oblíbené a já tento střih miluji pro jednoduchost a schopnost zakrýt nedokonalosti. navíc jsou snadno kombinovatelné téměř s čímkoliv. tahle je konkrétně z H&M, takže jsem zvědavá, jak bude sedět ve skutečnosti.

jaká jsou vaše přání na léto?

3 komentáře :

  1. jé. krásny wishzoznam. hlavne som sa zamilovala do tých bielych šiat. sú presne také, ako v mojich najtajnejších snoch (nevieš odkiaľ sú?) a ku converskám, ja by som volila vínovú. je krajšia než obyčajná červená. a strih tých tričiek je skvelý , ako aj sukňa. a topánky. skús baťa, majú tam celkom pekný výber takýchto podobnýc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šatičky jsou z Nelly.com, také jsem se do nich zamilovala :)

      Vymazat
  2. Já byla nejvíce spokojená s červeným lakem z háemka :) A to šedivé tričko je perfektní, také by se mi takové hodilo!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!