úterý 16. července 2013

snapshots /16.07.13/

jak si užíváte tak vytoužených letních dnů? bazén, relax, dobré jídlo a pití u mě jednoznačně vedou. zítra grilovačka a party s kamarády, prostě léto jak má být. konečně! ;) jen asi žádné pořádné dovolené se pro letošek asi nedočkám, New York bohužel nevyšel a všechny plány jsou najednou v tahu. nevermind...
mohla bych ho nosit pořád / nové krásky / ty nápisy mě baví :D / Marionnaud mě nikdy nelákal, ale podlehla jsem...
udělala jsem tý mojí šelmičce radost / mmm, na ty se těším! / jak z těchto nehtů udělat vlastenecké :D / Větruše

6 komentářů:

  1. tričko elle nosím taky hrozně ráda :D :).. a ty nápisy na Cole jsou boží :D

    OdpovědětVymazat
  2. Elle triko nosím na spaní a není nic příjemnějšího :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty nehty vypadají skvěle. :) Taky se letos nikam na dovču nedostanu, ale i tak neztrácím naději na skvělé léto, kdy si konečně plnými doušky odpočinu. :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je veliká škoda s tím NY, ale tak co už naděláš. Uvidíme se teda někdy, uděláme si výlet? :) Btw ty Finladia mixy jsou výborný, nejvíc ten brusinkovej, kterej na fotce nemáš, yummy ♥

    OdpovědětVymazat
  5. tie nechty su super, soda, ze ti nevysiel ten NY, ale raz isto vyjde..uzivaj si leta..!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!