MENU

neděle 14. července 2013

produkty, které kupuji znovu a znovu

každý z nás má několik svých kosmetických favoritů, které zbožňuje a kupuje si je stále dokola. dnes bych vám ráda představila ty moje, na které nedám dopustit.
Garnier odličovač očí s výtažky z hroznového vína - stále můj velký oblíbenec, co se odličování týče, i když mám takový pocit, že proběhla nějaká změna ve složení, protože mi v poslední době malinko dráždí očí. nicméně ho používám už několik let a nikdy jsem nenarazila na odličovač, který není dvoufázový a opravdu tak dobře odličuje i voděodolný make-up. jediné mínus, které má, je dle mého cena - za 150 ml zaplatíte už více jak sto korun.

Essence odlakovač na nehty - jedna z těch nejlevnějších variant, která přesto odvede skvělou práci. měl by být extra silný, což mohu jedině potvrdit, protože po červené, modré nebo i zelené máte obarvené nehty a i po samotném odlakování mohou na nehtech zůstávat skvrny. s tímhle odlakovačem vám na nehtech nezůstane žádný barevný film a další malé plus je, že neobsahuje aceton. nemá ani tak silný zápach, je dokonce příjemně parfemovaný. cena se pohybuje okolo 40 korun a mám dojem, že nedávno změnili vzhled lahvičky, takže takhle už nevypadá.

AVON superSHOCK řasenka - nikdy jsem si žádnou řasenku neoblíbila jako právě tuto! už jsem jí vychvalovala v tomto článku o řasenkách, takže si o ní můžete přečíst více. pokud budete mít štěstí, můžete ji v AVONu najít cenově zvýhodněnou až na nějakých 99 korun a to už stojí za vyzkoušení.

Dermacol Fix na oči - vyzkoušela jsem spousty fixů na oči, ale u těchto můžu s klidem říct, že jsou tím nejlepším, co drogérie nabízí a cenově se vejdete do stokoruny. opět si více můžete přečíst v tomto článku, který je věnovaný speciálně linkám.

Catrice matující papírky - ještě před nějakou dobou jsem ani netušila, co si představit pod názvem "matující papírky" a teď jsou mi šikovným pomocníkem, který nesmí chybět v kabelce. pomocí těchto papírků se zbavíte nadbytečného mazu na obličeji, aniž byste si poškodili make-up. seženete je za 70 korun. dnes už matující papírky najdete v stálém sortimentu mnoha značek. 

L´Oreal Infinium Lumiere lak na vlasy - rovněž jste si o něm už mohli přečíst a to v květnových empties. žádný jiný lak na vlasy ho doposud nepředčil. objednávám ho vždy přes internet a nedá se říct, že by byl nějak přehnaně drahý - za 500 ml laku s nejvyšší fixací zaplatíte okolo dvou set korun a balení je to opravdu velké, takže nějakou dobu rozhodně vydrží.

Sephora odličovací pěna - tuhle skvělou věc jsem objevila díky Lou, která ji zmiňovala v jednom ze svých videí. první balení jsem si koupila vloni v Paříži a teď mám druhé, takže docela slušně vydrží. v únorových empties se o ní můžete dočíst více. poradí si i s výraznějším večerním líčením, ale je třeba oči potom ještě dočistit odličovacími ubrousky nebo klasicky tamponkem s odličovačem. nosím kontaktní čočky a v očích mě nikdy nepálila ani nedráždila, takže opět ji můžu jedině doporučit! nejsem si úplně jistá, ale cena se pohybuje okolo dvou set korun.
jací jsou vaši oblíbenci, na které nedáte dopustit?

4 komentáře :

  1. Tyto matující papírky mám v plánu vyzkoušet :) A co se týče řasenky z Avonu - SuperShock nedám na ní dopustit, objednávám si ji znovu a znovu :))

    OdpovědětVymazat
  2. ten odlakovač od Essence mám taky a je super:)

    OdpovědětVymazat
  3. Dermacol fix mám a taky ho mám ráda :), jinak Essence odlakovač na nehty asi vyzkouším, děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  4. mně se ti oblíbenci strašně mění :D teď mě asi napadá jen collagenová řasenka od L´orealu, tu jsem si poprvé koupila snad před dvěma roky a pořád jí mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!