MENU

sobota 27. července 2013

nude sparkle

pěkný večer! už bych se opakovala, kdybych říkala, že tahle vedra jsou docela úmorná. vůbec mi to nějak nedělá dobře posledních pár dní. 
je sice léto, ale nude odstíny já můžu po celý rok. jako takové ozvláštnění jsem zvolila třpytky, které vytvářejí odlesky do zlata i stříbrna. tuhle kombinaci jednoduše miluju ať už je léto nebo zima!
ještě úplně mimo bych chtěla zmínit, že mám "nové" nehty. jelikož jsou moje přírodní nehty hrozně slabé, lámavé a špatně na nich drží laky, tak jsem se rozhodla je nechat pokrýt akrylem a gelem. chvilku trvalo, než jsem si na ten pocit zvykla, ale musím říct, že jsem teď spokojená jako nikdy předtím. nehty jsou krásně pevné, upravené, jen tak se nezlomí a hlavně skvěle na nich drží i zasychají laky, jsem nadšená! sice jsem teď odsouzená nechat si čas od času akryl i gel doplnit, ale takhle mi to naprosto vyhovuje. máte s tím někdo také zkušenosti? ať už dobré či špatné.
jako poklad jsem vybrala mojí nejoblíbenější nude barvičku - Essie, odstín 205 Brooch The Subject. nádherně krémová konzistence, usychá do takového středního lesku a naprosto ho zbožňuju! od nehtového lůžka lakovat třpytky ve více vrstvách do ztracena, tyhle konkrétně jsou od Catrice z limitované edice spectaculART, ale v podstatě můžete využít jakékoliv jiné třpytky, ty se na slunci budou krásně třpytit a lesknout. celé to stačí zafixovat top coatem. 

jak se vám líbí?

3 komentáře :

  1. taky mám ráda nude barvu po celý rok a ty třpytky jsou super nápad, vypadá to dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Až mě to navnadilo si nějaké ty třpytky, pozor nemám ráda vše třpytivé, šoupnout na nehty, ale tohle se mi líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  3. velmi pekne, elegantne!

    Inak dnes prispevok o lacnom a kvalitnom pletovom kreme. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/poznate-physiogel-creme.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!