středa 24. července 2013

new in #38

zdravím! slevy jsou aktuálně v plném proudu a nevyhýbají se ani drogériím... takže co jsem si v poslední době pořídila?
[ maska - Freeman; tonikum - Hollywood Style; odličovač - L´Oreal ]
v pořadí už třetí maska, kterou od Freeman mám. všechny jsou parádní a určitě vyzkouším ještě další, v docela výrazné slevě jsem ji tam nemohla nechat. tonikum od americké značky Hollywood Style jsem objednávala přes Mimibazar. určené pro mastnou pleť a pomáhá v boji s akné a černými tečkami. určitě o ní napíšu více. s tímto odličovačem očí od L´Oreal to bude první zkušenost, ale na jeho použití si chvilku počkám, než vypotřebuji zásoby.
[ šampon - Nivea; slaný sprej - Schwarzkopf; balzám na vlasy - Schwarzkopf ]
šampon byl dárek k svátku. Niveu na vlasy nepoužívám, ale klidně výjimku udělám, šampon se nikdy neztratí. slaný sprej je novinkou a má pomoci s vytvořením plážových vln, jsem zvědavá! tyhle balzámy na vlasy mám ráda, sice nevidím nějaké extra účinky, které slibují, ale skvěle se po nich rozčesávají vlasy a příjemně voní.
[ termální voda - VICHY; odlakovač - SYX; odličovací ubrousky - Balea ]
termálka od VICHY byla také dárek k svátku, doufám jen, že ji upotřebím, protože si na ně nepotrpím. každopádně teď v létě fungují jako příjemné osvěžení. odlakovač jsem koupila při poslední návštěvě Marionnaud. musím říct, že tahle značka má celkem zajímavý sortiment a příjemné ceny. ubrousky jsem si koupila na tábor, ale moc jsem neupotřebila, protože jsem na mě moc suché. potřebovala bych více vlhčené.
[ laky - Catrice; Rimmel; Maybelline ]
nováčci přibyli i mezi laky. dupe Péridot od Chanelu od Catrice jsem měla vyhlídnutý už dlouho a teď byl za polovinu ceny, takže nebylo nad čím přemýšlet. fuchsiová Rimmelka byla dárkem k Elle, nicméně mě doma bude ležet možná bez využití, jelikož tyhle tóny moc nenosím a doma už jich pár mám. třpytivou Coloramu jsem našla v BloBoxu od Péti. vypadá skvěle i přes jiné laky.
[ štětec - Joursna /ebay/; olej na opalování - Nubian; kajalová tužka - Alverde ]
tenhle štetec jsem jen tak náhodou vydražila na ebay za nějaké dva dolary a k mému překvapení je vážně skvělý a dovolila bych si říct, že i kvalitní. trochu napodobenina štětců od Real Techniques, ale čert to vem. s touhle značkou jsem se nikdy nesetkala, ale na ebay je určitě najdete, takže pokud hledáte nějakou levnou variantu, mohu jedině doporučit. o oleji na opalování od Nubianu jsem četla kdysi, kdysi dávno a teď jsem ho objevila ve slevě v Rossmanu. už ho poctivě zkouším, když máme tak krásně :) i když jsem Alverde trochu hanila v posledním článku, tělovou kajalku na oči jsem od jiné značky jednoduše nesehnala. 
[ řasy - Jiani /ebay/; maska - SYX; Freeman ]
nakupování na ebay by mi měli zakázat :D v poslední době nedělám nic jiného. tyhle nádherné řasy tam seženete za dolar/pár. už se těším až je vyzkouším! masky na vyzkoušení - okurková opět z Marionnaud a Freeman také z BloBoxu.

8 komentářů:

  1. ty laky mají krásnou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Laky, masky a věcičky na vlasy se mi moc líbí! Budu se těšit na recenze ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty řasy si budu muset objednat! Jsem taky ebay závislačka :D

    OdpovědětVymazat
  4. Fajn nákupy, zajímá mě ten slaný sprej. I když s mým novým účesem ho už neupotřebím tím tuplem :D Já ted viděla, že v DMku mají laky Colorama v akci 2+1 zdarma, tak si chci nakoupit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten nový účes Ti každopádně moc sluší, Ani :)
      nakup, mají krásné barvičky.

      Vymazat
  5. Páni, tolik krásných věcí :) Těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!