MENU

čtvrtek 4. července 2013

new in #37

další z předpřipravených článků!
tílko z New Yorkeru, které jsem si na líto zamilovala. obyčejné, přitom samotné vypadá dobře a navíc je moc pohodlné. mají je hned v několika barvách, přemýšlím, že nezůstanu pouze u černé. dlouho jsem hledala obyčejné skinny v army stylu a konečně jsem se dočkala v H&M. mají perfektní délku, konečně kalhoty, u kterých si nemusím ohrnovat nohavice a navíc jsem si zamilovala tu zipovou aplikaci.
obyčejný černý top s delšími rukávy a kapsičkou na prsou, opět se zipovými aplikacemi. začínám na ně být pořádně ujetá. objevila jsem ho v KIKu. béžovo-korálovou kabelku jsem objednávala z Tchiba, nečekala jsem, že bude až tak veliká, je doslova obří. pořád váhám jestli jí nechat jen na pláž nebo jí nosit i na běžné nošení, co myslíte?
nesmím opomenout ani mojí posedlost modrou barvou, která se mě (stále ještě?) drží. balerínky z GATU, které stejně moc nevydrží a semišový křivák z New Yorkeru ve slevě - miluju ho!
to, co se hodně podobá tílku, které jste viděli výše, je ve skutečnosti z plavkoviny. využiji to hlavně na pláž přes plavky, je průsvitný a dá se v tom i koupat, takže takové dva v jednom, opět z New Yorkeru. šátek s lebkami z ebay - je obrovský a naprosto skvělý.
díky slevám v H&M jsem si konečně pořídila dva nové pásky. zároveň jsem se tam také zamilovala do náramku s malými kamínky. prstýnek je z ebay a náramek s perličkami z Aliexpress.
druhý z pásků z H&M, aby ladil k doplňkům v růžovém "zlatě". hodinky alá Michael Kors jsou také z ebay, naušnice Aliexpress a náramek Reserved.

7 komentářů :

  1. nehodila bys sem prosím prosím odkaz na hodinky? vypadají super! děkujuu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. promiň, že odpovídám tak pozdě! tady jsou
      http://www.ebay.com/itm/121084613881?var=420128796473&ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649

      Vymazat
  2. tie hodinky sú super! :)
    tú kabelku by som kľudne nosila len tak hocikam. a veľmi sa mi páči bunda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní4/7/13 23:29

    Nechceš napsat článek o nakupování na ebay? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten křivák je skvělý:) pěkné věci :)

    OdpovědětVymazat
  5. všechno to jsou moc hezké věci! kabelku bych nosila klidně i normálně a na Kors hodinky poslední dobou hodně koukám :D

    OdpovědětVymazat
  6. Všetko by som brala :D máš super vkus a naozaj pekné kúsky si si kúpila ;)
    PS: pozývam ťa na moju giveaway :)http://onewaytofashion.blogspot.sk/2013/07/persunmall-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!