MENU

pondělí 29. července 2013

kohl eyes

konečně jsme se dočkali deště! já osobně jsem se na něj těšila, letní bouřky miluju :) dnešní článek je věnovaný líčení.
inspiraci pro dnešní líčení mi byly letní večery, ať už doma či u moře, hlavně něco k opálené pokožce. jelikož už i já chytám barvičku, můžu konečně přesedlat na "letní" odstín make-upu a celý opálený vzhled jsem ještě podtrhla bronzerem. oči jako nejvýraznější prvek celého líčení, vnitřně orámované kajalovou tužkou, dodají celému looku dramatičnost. víčka lehce vystínovaná matným hnědým a černým stínem. rty v nahém tónu, k opálení opět vypadá mnohem lépe než k pobledlé pleti. jak se vám líbí?

POUŽITÉ PRODUKTY
TVÁŘ
- Maybelline Fit Me! make-up
- Rimmel Stay Matte pudr
- e.l.f. tvářenka & bronzer duo

OČI
- NYX báze pod oční stíny
- Sleek Oh So Special paletka
- AVON Precision Glimmer černý stín
- AVON SuperShock řasenka
- Maxfactor 2000 Calorie řasenka

RTY
- Rimmel Kate Moss rtěnka [odstín 03]

3 komentáře :

Děkuji za vaši odezvu!