pondělí 1. července 2013

empties X.

v tuto dobu už jsem mimo domov na brigádě mezi spoustou malých uličníků, tak mi přejte pevné nervy, abych těch čtrnáct dní přežila :) snažila jsem se přednastavit pár článků, aby blog mezitím nezel prázdnotou. mějte hezký týden!
Ziaja sprchový gel + šampon 2 v 1 - už před delší dobou jsem ho vyhrála u Andy a naprosto nádherně voní. vanilka a sušenky v jednom, jediné mlsání, které si můžu bez výčitek dopřát. párkrát jsem ho použila na vlasy, ale jelikož mi po umytí na dotek připadaly jako chemlon a špatně se rozčesávaly, používala jsem ho už výhradně jen na mytí. zázrak to není, ale vůně vám rozhodně zpříjemní koupel či sprchu.

Wella šampon a maska pro objem - součást některého z minulých čísel SenzaBoxu, určené pro jemné vlasy. nikdy jsem nepozorovala nějakou výraznou změnu, ať už jsem používala jakékoliv speciální přípravky pro objem po jakoukoliv dobu, ale tohle duo mi téměř vyrazilo dech. hned po prvním umytí a použití masky jsem měla pocit většího objemu, čestný skautský! vážně uvažuji nad koupí plného balení obou produktů, nevyzkoušeli jste je někdo?

Balea maska na obličej - v poslední době se snažím pleti dopřávat co nejvíce péče a pleťové masky k tomu rozhodně patří. v DM jsem nakoupila slušnou spoustu masek, které hodlám postupně všechny vyzkoušet; tato konkrétně je s mlékem a medem. právě po medu je hodně cítit, až to bylo trochu nepříjemné, nicméně pleť byla následně příjemně vláčná a svěží.

Skin 79 Snail Nutrition BB cream - vzoreček, který mi ušetřil vyhozené peníze. do tohoto "bíbíčka" jsem byla naprosto poblázněná a umanula jsem si, že ho musím mít. díky bohu, že jsem počkala a nekoupila si ho. absolutně mi nesedl; odstín je na mou pleť moc šedý a ani zásyp pudru by nepomohl s tím, jak se s ním lesknu. jako člověk s mastnou pletí musím vyhledávat matný finish, kterého s tímhle BB creamem bohužel nedosáhnu.

Balea matující krém - můj oblíbenec. stále přemýšlím, zda koupit nový a nebo vyzkoušet nějaký nový. máte tip? více jsem o něm napsala zde.

Maybelline korektor - korektory od Maybelline považuji za vůbec nejkvalitnější, které jsou v drogériích k dostání. za poměrně málo peněz dostanete velmi slušné krytí. ať už je to edice Fit Me!, Pure Cover nebo Affinitone. 

používáte některé z uvedených produktů?

4 komentářů:

  1. Jojo, používám korektor (LEGGENDÁRNÍ, mimochodem), ale jestli je v mých silách ho dopotřebovat, to si nejsem jistá... :D

    Jinak od Ziaji doporučuji ty dětské sprcháče, člověk by je ve sprše dycky rovnou snědl. :D

    OdpovědětVymazat
  2. ziaju jsem furt neprubla, kruci!

    OdpovědětVymazat
  3. ten BB mi také nesedl, je na mně růžový :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten korektor se chystám koupit. Moje sestra ho používá a je s ním moc spokojená. :) Tak uvidíme. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!