MENU

pátek 28. června 2013

white blue

na tyto nehty jsem se inspirovala u Kristýnky, jeji fialovo-zlatá kombinace je naprosto skvělá! sama jsem ale volila něco trochu neutrálnějšího a jelikož mám teď modrou mánii (a to doslova!), rozhodla jsem se pro kombinaci temně modré s bílou.
klínky jsem udělala nakonec jen na palce a prsteníčky, protože moje preciznost a zručnost není zrovna na jedničku. už takhle je tohle pro mě naprostý vrchol nail-artu. na ostatních nehtech jsem náhodně střídala pouze bílou nebo pouze modrou.
základem byl bílý lak od Maybelline, odstín 51 - French White, který ve dvou vrstvách už kryje slušně, ale na nehtech viditelně zanechává tahy štětečkem. po zaschnutí stačí nehty oblepit speciálními proužky, lepíky nebo v nejhorším případě i izolepou, aby jste vytvořili přesný tvar. spodní lak je ale opravdu potřeba nechat zaschnout, aby jste při sundavání lepíků vrstvu neponičili (což se mi také mimochodem povedlo). druhý lak, odstín 280 - Aruba Blue od Essie, je moje srdcovka. temná ledová modrá s metalickým nádechem, kterou bych mohla nosit na nehtech pořád. štěteček i konzistence jsou perfektní, na laky od Essie nedám dopustit. 


11 komentářů :

  1. Tenhle styl nail artu mám moc ráda, nedávno jsem měla na nehtech trojúhelníčky :)

    OdpovědětVymazat
  2. vyzerá to zaujimavo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna jsem přidala článek s mojí sbírkou laků na nehty :D asi taky něco takového zkusím, jenže při mém štěstí, se mi sloupně lak se sundáváním lepíku :DD

    http://normal-life-of-a.blogspot.cz/2013/06/my-nail-polishes.html

    nový článek na blogu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, neboj se, to se mi také stalo :D

      Vymazat
  4. také jsem koukala a vypadá to moc hezky! :)

    OdpovědětVymazat
  5. vyzerá to veľmi pekne, aj farebná kombinácia je nádherná. Určite niečo podobné vyskúšam !

    OdpovědětVymazat
  6. Musím se přiznat, že tahle kombinace se mi líí víc než zlato-fialová...
    Moc se ti to povedlo! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!