pondělí 17. června 2013

week in photos #48

poslední dva týdny byly opravdu nabité - od předávání vysvědčení, po Ikeu, večery strávené u vína a anglické gramatiky, přijímací zkoušky na vysokou školu a strávený týden v Liberci. konečně několik krásných slunných dnů, mám na plánu spoustu věcí, ale zatím mě přemáhá lenost. užívám si dlouhého spánku, čtu maturitní četbu, kterou jsem před maturitou přečíst nestihla a kupodivu jsem začala pracovat na zahradě, překvapuji sama sebe. za 14 dní odjíždím na brigádu jako táborová vedoucí - už se na ty děti moc těším! :) jaké jsou vaše (skoro) prázdniny? 



12 komentářů:

  1. pěkné fotky, dala bych si točenou kofolu! :D

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi pekné fotky a tiež si mi spravila chuť na kofolu!! :D

    OdpovědětVymazat
  3. ježišmarja, tou kofolou a tou bagetkou jsi mi udělala strašný chutě. Takže si jdu do lednice, naliju si sklenici Coca Coly a udělám si šopák :D

    http://normal-life-of-a.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. krásne fotky :)
    tá bageta vyzerá výborne.

    OdpovědětVymazat
  5. skvelé fotky, tá druhá vyzerá ako raj a kofolka, na tú nedám dopustiť.^^

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, dala bych si tu Kofolu a víno :D

    OdpovědětVymazat
  7. mňam, točenou kofolu jsem už neměla... vždycky si jí dávám v naší oblíbené restauraci k pizze :D já teď mám ještě měsíc volno, které chci trávit hlavně s přítelem, čtením knížek, které jsem předtím číst nemohla a potom mě čeká měsíc a půl brigády a závěrečný týden (jdu na jazykovku, takže škola pěkně od září :D) opět hlavně s přítelem :))

    OdpovědětVymazat
  8. Krasne fotky, hned bych hela nekam na vylet!

    OdpovědětVymazat
  9. och ten ikejácký pokojíček je přenádherný! :)

    OdpovědětVymazat
  10. super fotky, tá izba je taká nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super fotky. :)
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!