středa 12. června 2013

tag: nežiju pouze make-upem

tag, s kterým přišla Plum a i když jsem nebyla nominovaná, tak jsem si ho také dovolila vyplnit :) trochu jsem se rozepsala, tak přeji příjemné počtení!

1. koukáš na televizi? jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?
- že bych se na televizi vyloženě dívala se říct nedá... ano, sleduji zprávy, i když co si budeme povídat, ty zprávy na jakýkoliv televizní stanici dnes už připomínají spíš černou kroniku nebo bulvár, ale na takový ten "všeobecný přehled", který jsem potřebovala kvůli škola mi to víceméně stačilo. pokud občas dávají nějaký slušný film, tak se taky ráda podívám, ale určitě to nevyhledávám. asi jako každý mám oblíbené seriály, které sleduji už delší dobu a stále dychtivě čekám po natáčecích pauzách na nové díly. zmínila bych asi Game Of Thrones, Greys Anatomy, Pretty Little Liars, The Vampire Diaries, True Blood, The Carrie Diaries či American Horror Story - to jsou moji velcí favoriti [pravidelní čtenáři určitě poznají, jaké seriály sleduji díky randomům či snapshotům :)], ale nárazově sleduji i další.
2. vaříš? jaké je tvé nejoblíbenější jídlo nebo dezert?
- co je to za otázku? vaření miluji  :)) občas jen z povinnosti, protože mi nikdo už jen tak neuvaří, ale někdy, když je čas a nějaký nápad, ráda experimentuji a objevuji nové recepty, ingredience či kombinace chutí. hodně často se inspiruji i v restauracích, kde si dám jídlo, které mě zaujme. vybrat nejoblíbenější jídlo je ale pořádné dilema. miluji italskou kuchyni, takže bych s klidem mohla zmínit pizzu či těstoviny na jakýkoliv způsob. z dezertů to je těžší, protože na sladké až tolik nejsem, ale když už zhřeším, tak si ráda dám punčový dortík nebo věneček. co se čokolády týče, tak jedině studentskou pečeť! :)
3. vysněné povolání?
- tohle je pro mě šíleně zapeklitá otázka, protože bohužel sama netuším, čím bych se jednou chtěla živit. jsem z toho zoufalá, závidím lidem, kteří jsou už v tomto věku natolik cílevědomí a vědí, že chtějí být právníkem, lékařem nebo architektem. mě to vždycky táhlo ke zvířatům, ale biologie není pro mě [nemluvě o tom, že když vidím krev, omdlívám - to by za mě asi moc dobrý veterinář či doktor nebyl], proto jsem se ve škole zaměřila spíše na humanitní vědy. stále na sobě ale vidím, že jsem se ještě "nenašla". v poslední době stále více přemýšlím o žurnalistice, redaktořině a tak podobně. uvidíme, kde mi letos vyjde vysoká škola, ale zkusit můžu v dalších letech cokoliv. hlavně potřebuji dělat práci, která mě bude naplňovat a bavit.
4. ovládáš nějaký cizí jazyk? jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?
- dovolím si říct, že anglický jazyk ovládám bez problému, ale v dnešní době se to dá pokládat už za samozřejmost. angličtina mě moc baví, stejně jako jiné cizí jazyky, takže dokud jsem mladá, ráda bych ji ještě dál rozvíjela a když se tak zamyslím v souvislosti s předchozí otázkou, pracovat jako překladatelka či nějaká tlumočnice by také nemuselo být nejhorší. dorozumět se za hranicemi pro mě tedy není problém, větší problém mám spíš se studem mluvit. s němčinou už trochu pokulhávám, ale ty tři roky, které jsem v Německu strávila, mi rozhodně daly hodně, co se německého jazyka týče. jiný jazyk jsem se zatím neučila.
5. za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za make-up?
- rozhodně oblečení, doplňky, kabelky a boty... asi jako každá žena :D pak také dost na jídlo, protože zastávám ten názor, že na jídle by se opravdu šetřit nemělo. dost peněz také utrácím za psací potřeby a všechny věci okolo jako jsou sešity, bloky a notesy. na to jsem také vyloženě ujetá :)
6. seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?
- jak se to vezme. dokážu být komunikativní a přátelská, ale jak sám řekl zesnulý pan Havel - v Česku panuje blbá nálada, proto jen tak se seznámit s cizím člověk a dát se s ním do řeči je pro mě těžko představitelné. lidé mi přijdou stále více uzavření, odměření a chladní. pokud se samozřejmě jedná o člověka, který je na stejné vlně jako jsem já, tak se seznamuji docela jednoduše :) [ilustrační foto pro zasmání]
7. čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?
- jsem obrovským fanouškem knih. nikdy mě nebraly čtečky ani eknihy, když číst tak jedině opravdovou hmotnou knihu, to má přece takové svoje kouzlo, no ne? navíc miluji tu vůni knih! :) mým snem je mít jednou velikánskou a obsáhlou knihovnu plnou mých oblíbených děl, od klasiků až po oddechovou četbu. knihy pro mě jednoduše nikdy nepřestanou být "in". jako internetové čtivo pokládám i blogy, takže ty samozřejmě čtu také velmi ráda :)
8. co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?
- člověk nedokáže objektivně zhodnotit sám sebe a je těžké na takovou otázku odpovědět. ze svého pohledu na sobě nejhorší vidím roztěkanost a lajdáctví. v tomhle ohledu se na sebe vždycky zlobím, protože občas věci nedokážu dotáhnout do konce ať už je to cokoliv. no a to, že jsem lajdák je hned patrné, co se studia týče. člověk si může dávat sebevíc předsevzetí a stejně z toho bude leda velký kulový. prostě se nedokážu hryznout a překonat samu sebe. ale co, Řím také nepostavili za den a naději můžu mít pořád. a nejlepší vlastnost? dokážu lidem naslouchat, dokážu poradit a podpořit, což se dnes se také hledá už docela těžko. 
9. chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost?
- tohle záleží hodně na náladě. jak už jsem psala, tak se ráda seznamuji, ale občas upřednostním společnost blízkých přátel a večer strávený s nimi. nevadí mi velké večírky s novými tvářemi ani odpoledne strávené v čajovně s těmi nejbližšími - s přáteli se ráda vidím naprosto kdekoliv a kdykoliv. ať už to je bar, restaurace nebo domácí sešlost. mezi "svými" se člověk prostě cítí lépe.
10. kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?
- jsem příšerný lajdák, o čemž jsem mluvila už v osmé otázce, takže bych určitě věnovala více času studiu, o tom žádná. kdyby volného času bylo opravdu více, určitě bych se snažila najít si stálou brigádou, kterou bych posilnila svojí neustále prázdnou peněženku :D to bych viděla jako velmi dobrou časovou investici. každopádně je pro mě jednou z radostí, které svůj volný čas ráda věnuji, protože mě opravdu baví :)

do tohoto tagu nominuji všechny, kteří ho ještě nevyplnili a ty, kteří vzorně dočetli až do konce :)

6 komentářů:

  1. po prečítani tohto tagu si mi ešte viac sympatickejšia :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak s těmi bloky máme podobnou "úchylku" :D už si víc než deset let píšu deníčky, takže nakupuju stále další a další a často se mi stane, že blok ani nedopíšu, protože jsem našla nějaký pěknější :D jen je za chvíli nebudu mít kam dávat!

    OdpovědětVymazat
  3. v některých odpovědích se shodujeme a vidím to stejně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto s tebou v některých věcech souhlasim! Miluju Londýn, ale kdo dneska ne. Nepochopim lidi který neumějí v dnešní době pomalu žádný jazyk. Angličtina je základ :) souhlasím že mě doopravdy taky baví :)

    OdpovědětVymazat
  5. tento tag plánujem napísať aj ja :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!