MENU

středa 26. června 2013

snapshots /26.06.13/

těšila jsem se, že týden, který trávím doma úplně sama, využiji trochu jinak, ale komu vychází plány, že? mně teda rozhodně ne... trochu lituji toho, že se teď neválím u moře, ale prázdniny v New Yorku jsou pro mě mnohem lepší způsob trávení dovolené. pokud to vyjde, bude to senzační! miluju tyhle spontánní plány, byl by to splněný sen :) teda až po té noční můře, kterou pro mě bude několikahodinový let.

slevy jsou všude! / s létu meloun jednoduše patří / ten nejsladší hřích / nový SenzaBox
nejlepší osvěžení / nové CD 30STM <3 / :) / musela jsem si nechat udělat zákaznickou kartičku, nechci už nic jinýho! :D

6 komentářů :

  1. Copak sis koupila? :) A mnam, bagetku bych si dala hned ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vše uvidíš v dalším new-inu! :))

      Vymazat
  2. To tričko I'm in love... mají dělat v pánským provedení!!! Hned bych jedno koupila příteli :D
    A prázdniny v NY? Wow!

    OdpovědětVymazat
  3. V NY bych taky chtěla strávit prázdniny!:) na senzabox koukám už delší dobu a chtěla bych si ho objednat:)tak uvidíme

    OdpovědětVymazat
  4. tu bageterii závidím! také bych jí tu chtěla mít! a po frappé se budu muset podívat :) mimochodem do NY bych se podívala také ráda, ale z letadel mám také hrůzu :D pravděpodobně bych se sekla u nástupních dveří a nikdo by se mnou už nehnul :D asi by mě museli uspat :D :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!