pátek 7. června 2013

snapshots /07.05.13/

začíná nám pomalu vykukovat sluníčko, tak doufám, že se brzy dočkáme toho pravého léta! o víkendu odjíždím k sestře do Liberce, kde strávím týden, jelikož mám dvoje přijímačky [DRŽTE PALCE!] na vysokou, tak si alespoň trochu začnu zvykat na nové prostředí - musím říct, že se opravdu moc těším na říjen. nové prostředí, nový kolektiv, jsem jednoduše moc zvědavá. a co se dělo během posledních dní? doufám, že všichni jste přežili letošní povodně bez větších následků, držím všem palce a přeji pevné nervy!
zahájení lázeňské sezóny, škoda, že se to letos moc nevydařilo / hruškový cidr - mňam! / jsem znovu závislá... / už teď se mi sbíhají sliny :D
Gatsby byl úžasný / ombré hotovo / sladký moment / shopping!

8 komentářů:

  1. Hodinky i náramek - skvělý! :-))

    OdpovědětVymazat
  2. držím palce! líbí se mi hodinky a náramek. a ta Fidorka.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. pěkné fotky a držím palce!!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. New in vypadá skvěle a vidíš, True Blood vlastně už začalo, musím si to stáhnout!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!