pondělí 24. června 2013

pudry - Rimmel x M.A.C

dobrý večer! sluníčko sice opět vystřídaly mraky a déšť, ale doufám, že si tím nenecháte zkazit náladu :) dnes tu pro vás mám recenzi.
dva pudry z úplně rozdílné cenové roviny - dražší M.A.C Studio Fix Powder Plus Foundation a drogérkový Rimmel Stay Matte, který je favoritem mnoha z nás. hodně lidí tvrdí, že kvalitu určuje cena, ale je to opravdu tak, že když si připlatíme, dostaneme lepší produkt?

M.A.C Studio Fix Powder Plus Foundation > dle výrobce make-up a a pudr v jednom, ale osobně si nedokážu představit, že bych se s ním bez klasického make-upu obešla. balením je naprosto perfektní - zrcátko, vyklápěcí plocha s pudrem a úžasná houbička na nanášení (kterou mi je ale líto používat). trochu více práší, ale na pleti je naprosto skvělý - lehký jako pírko, nevytváří uměle matný look a díky tomu, že je zároveň make-upem, dokáže také zakrýt nějakou tu nedokonalost, ale žádný zázrak to není. navíc mám pocit jako by vůbec neubýval! výdrž bych zhodnotila jako průměrnou až horší, což je za jeho cenu docela zklamání. pokud se během dne či večera nechcete lesknout, přepudrování je určitě nutné. Cena? 525 Kč za 15 g na parfums.cz

Rimmel Stay Matte powder > velmi dobře dostupný a také velmi oblíbený pudr. oproti M.A.Cu je výrazně hruběji namletý, takže rozhodně není tak jemný jako on. než jsem objevila Studio Fix, myslela jsem, že je to ten absolutně nejlepší pudr, ale opak je pravdou. když je srovnám, je hodně hutný a těžký a jednoduše mi na pleti vytváří pocit jako by si na ni sedl a vytvořil vrstvu, která přirozeně nevypadá ani náhodou. tím, že je opravdu hutnější, vydržíte matnější určitě déle, ale za cenu toho, že postupem času vytváří mapy a fleky. zároveň mám takový pocit, že zvýrazňuje i ty nejmenší chloupky na obličeji a to zrovna dvakrát lichotivé není. vím, že jsem na něj dříve nedala dopustit, ale jakmile objevíte lepší, uvidíte, že se pak už k horšímu nebudete chtít vrátit. Cena? 109 Kč za 14 g v každé drogérii


můj finální verdikt? za pudr od M.A.Cu si sice připlatím téměř čtyřikrát víc, ale subjektivně jsem s ním spokojenější než s drogérkovou královnou pudrů od Rimmel. 

jaký je váš oblíbený pudr?

4 komentářů:

  1. Já jsem s tímto pudrem od Rimmelu naprosto spokojená. Nemám sice zkušenost s žádným dražším, ale tenhle dlouho vydrží a velmi dobře kryje. Mám už asi čtvrté balení a jen tak ho nezměním.

    OdpovědětVymazat
  2. To né, tohle mi nedělej :D Já si ten Rimmel chtěla koupit :D Jinak recenze super :)

    OdpovědětVymazat
  3. pudr od MACu mě láká už hodně dlouho, tak teď fakt nevím :D mým nejoblíbenějším pudrem je transparentní od Dermacolu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!