MENU

sobota 15. června 2013

new in #36

krásný sobotní večer přeji! přijímací zkoušky mám snad zdárně za sebou, takže si můžu opět naplno úžívat volna :) jaké byly vaše poslední dny? dnes jsem tu opět po delší době s new-inem, jelikož mám zase spoustu nové kosmetiky.
Hakuro štětce/ Maybelline řasenka / Revlon korektor / Dermacol balzám na rty / essence olejíček na nehty/ Maybelline Color Tattoo
Garnier Ultra Doux šampon + kondicionér / L´Oreal  barva na vlasy / L´Oreal sprej do vlasů pro objem
Wella šampon / Balea sprchová pěna / Freeman peeling / Bourjois sprchový gel / Fruit Works sprchový peeling
odličovací houbičky / Tesco čistící gel / Sephora odličovací pěna / Garnier odličovač
Balea pleťové masky / Beauties Factory mono stíny / Inglot mono stíny / Beauties Factory čistič štětců

čím jste si vy udělali v poslední době radost?

15 komentářů :

  1. fiha tie balea pleťové masky musia byť fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná zásobička kosmetiky, jsem zvědavá na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super kosmetické věcičky jsi si pořídila :) Na pěnu od Baley mám také spadeno :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si koupila nové spodní prádlo ve slevě z NY a byla jsem ráda, že jsem na to natrefila:))
    Prosím odkud máš ty odličovací houbičky?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou z My (součást Tesca) a jsou vážně skvělý! :)

      Vymazat
  5. Štětce Hakuro jsou super, nedám na ně dopustit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem z nich rozpačitá, například štětec na tvářenku hrozně pelichá :/

      Vymazat
  6. Na Hakuro štetce sa už dlho chystám, tak dufam že ich čoskoro budem aj ja vlastnit :)

    OdpovědětVymazat
  7. páni taková nálož kosmetiky! doufám, že budou i nějaké recenze :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten sprcháč Burjois mám taky - z Elle, že jo? :D :)
    A co říkáš na ten srdíčkový balzám od Dermacolu - nebo bude recenze? :D Mně se hrozně líbí, ale ještě stále odolávám! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem si je totálně zamilovala :) recenzi určitě napsat můžu, mám v plánu koupit si ještě další.

      Vymazat
  9. o balzámech od Dermacolu také přemýšlím! a určitě napiš recenzi na ten sprej na objem a houbičky!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!