MENU

neděle 16. června 2013

mauve crush

dobrý večer! máme za sebou krásný víkend, já jsem si sluníčko moc užila a doufám, že vy také. celý příští týden by měl být také ve znamení vysokých teplot, tak jsme se konečně dočkali toho pravého léta :)
dnešní líčení jsem pojmenovala podle názvu nového Color Tatto od Maybelline - Mauve Crush, které je dominantou celého líčení. dramatičtější a výraznější líčení spíše na večer či party s šedomodrým nádechem a jemně narůžovělé rty. mimo jiné si můžete všimnout ombré a výrazného zkrácení vlasů! :) jak se vám dnešní líčení líbí?

POUŽITÉ PRODUKTY
TVÁŘ
- Revlon Colorstay make-up
- Revlon Colorstay korektor
- Benefit Ooh La Lift rozjasňovač
- Catrice Candy Shock tvářenka
- Dermacol fixační pudr

OČI
- Maybelline Color Tattoo [87 - Mauve Crush]
- Sleek Oh So Special paletka 
- AVON Supershock řasenka
- Maxfactor 2000 Calorie řasenka

RTY
- Sleek Pout Polish [942 - Powder Pink]
- Dermacol LOVE balzám na rty [01 - Love]


9 komentářů :

  1. S tímto střihem vypadáš starší (myšleno ale v tom nejlepším slova smyslu :-)) A jinak líčení je krásné ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. skutocne krasne licenie, super vytienovane+krasne farbicky!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Líčení se mi moc líbí :) A ty vlasy vypadají skvěle, ukaž nám je vííc :D

    OdpovědětVymazat
  4. krásne líčenie! veľmi sa ti hodí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné líčení, opravdu ti sluší :)

    http://normal-life-of-a.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. to líčení se mi opravdu moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  7. ty stíny jsou nádherné, moc se ti povedly! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!