čtvrtek 20. června 2013

DIY náramky přátelství

krásné odpoledne! upřímně lituju všechny, kteří v tomhle počasí neleží u vody a neodpočívají, protože dělat cokoliv v tomhle horku je skoro nadlidský výkon. léto miluju, ale tohle je už opravdu moc. už se těším na víkend, kdy se má "ochladit" na 25° :D
bavlnky a takzvané "drhání" náramků přátelství je pro mě vzpomínka na dětství, kdy jsem je drhala v jednom kuse. tuhle vzpomínku jsem opět oživila minulé léto, protože rychle vykouzlíte opravdu moc pěkný doplněk, který může být přesně podle vašich představ! nevyhazujte peníze za náramky přátelství z obchodů - vyrobte si vlastní! :)

co budete potřebovat?
bavlnky (různé barvy, různé tloušťky)
nůžky
spínací špendlík (na uchycení náramku)
vlastní ruce :)

jelikož by bylo opravdu složité pro vás i pro mě, kdybych postup vysvětlovala, /navíc co si budeme povídat, nikdy jsem nebyla schopná to někoho naučit :D/ našla jsem na internetu opravdu skvělou stránku, která vše podrobně a hlavně názorně osvětlí i úplnému začátečníkovi v drhání. ti náročnější zde najdou techniky pro další a další vzory, které se mohou časem přiučit.


líbí se vám náramky přátelství? drháte? pokud ještě vůbec ne, určitě to vyzkoušejte, budete překvapeni, jak vás to chytne! :) 

já doufám, že letos se konečně už naučím nějaký složitější vzor a kdyby byl zájem /hlavně teda pro lenochy :P/, mohla bych udělat giveaway právě mnou vyrobených náramků dle vašeho přání :)

8 komentářů:

  1. ja som to už nespočetne veľakrát skúšala a aj tak sa mi to nikdy nepodarilo :D čo už.

    OdpovědětVymazat
  2. Já na tohle nikdy neměla trpělivost :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  3. to je článek přímo pro mě! :D :) už dlouho se na tohle chystám, ale vždycky to nějak nevyjde, tak snad se teď konečně donutím! :D
    jsem tvoje nová pravidelná čtenářka, tvůj blog se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Několikrát jsem dělala , ale mohla bych se do toho zase dát , dík :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jé tyhle náramky jsem pletla na základce tajně pod lavicí :D

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem na tohle nikdy nebyla, ale líbí se mi moc :) nějaký bych klidně brala!

    OdpovědětVymazat
  7. jé, to se mi vždycky líbilo:)

    OdpovědětVymazat
  8. toto mi fakt pripomnelo moje dospivani, moc mile :) Ted uz na to ale cas jen tezko najdu :) A moc dekuju za mily komentar, neprestane me udivovat, ze se nekomu moje texty muzou libit. Psani jsem vzdycky povazovala spis za moji horsi umeleckou stranku (zaroven se zpevem haha), takze me to moc moc tesi <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!