čtvrtek 27. června 2013

červnový SenzaBox

opět jsem se nechala zlákat a objednala jsem si červnový SenzaBox. co se skrývá v aktuální edici?
krabička je růžová, v jednoduchém designu a mnohem pevnější než dříve. uvnitř čeká šest produktů a znovu musím říct, že s obsahem jsem spokojená. s většinou značek je to moje vůbec první zkušenost, takže jsem moc zvědavá!

Červnové číslo obsahuje
L´Occitane sprchový gel (vzorek)
Models Own lak na nehty (plné balení)
Paese tvářenka (plné balení)
Kiss My Face krém na ruce (vzorek)
Anatomicals spot stick (plné balení)
Beauty UK tužka na oči (plné balení)

nevím jestli je to vůbec možné, ale SenzaBox se mi opět skvěle trefil do noty. co se sprchových gelů týče, jsem na ně naprosto ujetá a moje poličky ve sprše se už pomalu prohýbají. tuhle pivoňkovou řadu jsem vždycky očichávala u kamarádky a tohle praktické balení můžu použít doma i na cestách. lak mě nadchnul, jsem zvědavá, jak bude na nehtech vypadat! třpytky? to je moje... tvářenka v růžovém odstínu se zlatým shimmerem je dost univerzální, na léto perfektní, ale přesně tuhle barvičku mám v duu od elfu, takže se bojím se zůstane nevyužitá. krémů na ruce začínám mít opravdu mraky, ale mít jeden v každé kabelce se hodí vždycky. Spot Stick je ale naprostou jedničkou - gel na noční a denní lokální ošetření pupínků. zatím jsem ho použila jen párkrát, ale je to výborný pomocník! jako poslední tužka na oči, která mi díky bohu přišla v zelené a ne ve fialové, což byla druhá varianta. nějaké líčení si s ní určitě dokážu představit.
objednáváte ještě beauty boxy? já si opět dám pauzu a možná se nechám zlákat zase za pár měsíců, každopádně tyto krabičky pro nás chystají nějaké novinky, takže jsem zvědavá.

10/10

6 komentářů:

  1. mně se obsah opět moc nelíbí. většinu bych sice asi využila, ale nic z toho mě nenadchlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ho mám, jsem spokojená. Ne vyloženě 10/10, nenadchla mě krabička, když byla ta samá(asi to souvisí s nějakým tím překvapením, netuším :D) a pak taky ten sprcháč nic moc. :D Ale jinak jo, dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě tyhle senzaboxy moc nejsou, ale líbí se mi ten lak na nehty.
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  4. docela fajn věci, využila bych asi všechny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já si objednala senzabox jednou. Bohužel mě tenkrát natolik zklamal, že už jsem si řekla nikdy víc

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní28/6/13 19:37

    Tentokrát jsem objednala Ladybox a zatím jsem docela ráda, přestože se zpozdil. U Senzaboxu se mi líbí víceméně jen anatomicals

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!