MENU

čtvrtek 30. května 2013

week in photos #47

tak jsem se těšila, že během prázdnin si konečně naplno užiju sluníčka, ale počasí nám vůbec nepřeje. už několik dní nepřetržitě prší a už několikrát jsem venku krásně zmokla. doma jsem něco přes týden a i přes to příšerné počasí si to náležitě užívám. diář se začíná plnit nejrůznějšími akcemi s přáteli nebo rodinou, ale s dovolenou si zatím nevím rady. kam se letos podívat? :)


7 komentářů :

  1. to jsou krásné fotky, asi máš hodně dobrý foťák :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný random. Líbí se mi písmenka na krk, často nosím svoje zlaté Mko, které jsem kdysi dostala :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja som plánovala pikniky, prechádzky, fotenia vonku a v správach dnes povedia, že má byť najchladnejšie leto T_T

    OdpovědětVymazat
  4. to počasí mě taky štve, chtěla bych si konečně užívat tepla a hezkého počasí a místo toho se s přítelem válíme doma u filmů. mňam, pizzu máme taky v plánu a jak tak vidím tu tvou Mango peněženku, připomíná mi to, že potřebuji novou! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý random, pizzu mám v poslední době moc moc často, taky když pracuju v pizzerce, není se čemu divit :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!