středa 22. května 2013

snapshots /22.05.13/

za těch 14 dní se mi  v mobilu nahromadilo pořádné kvantum fotek a musím říct, že mi blog opravdu chyběl :) těm, které to ještě čeká držím palce! dnes večer se ty naše úspěchy jdou oficiálně zapít, takže doufám, že mi zítra nebude na krku viset moc velká opička :D pořád si nedokážu uvědomit, že mě čekají čtyři měsíce sladkého nicnedělání :)
co by to bylo za učení bez studentské pečeti? :)) / narcis nr.infinite / odpočinek, sluníčko zmáhá / mystery - zas tak nadšená z nich bohužel nejsem...
trhalo mi srdce tam tyhle krásky nechávat - ta cena! k maturitnímu outfitu by se skvěle hodily, projednou lituju, že nemám větší nohu :D / kam se na mě hrabe Babica! / je důležitý si během toho učení vyčistit hlavu - sluníčko a kolo je skvělá kombinace / včerejší maturitní outfit

13 komentářů:

  1. ty boty!!! za 99??? jako fakt? :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako fakt! :D byla jsem vážně naštvaná :D

      Vymazat
  2. Gratuluju k hotové maturitěě :)!!
    Super fotky:)

    OdpovědětVymazat
  3. peplum je super :) a gratulujem

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluji :) Co se týče mystery tak mě chutnají moc, hlavně tedy pina colada :) A peplum top jsem si pořídala minulý týden ve skvělé slevě v Lindex tak se těším až si ho také obléknu :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ty lodičky jsou skvělé a ještě ta cena, krásný peplum top :)
    Jinak jak chutná ten nový drink ?

    OdpovědětVymazat
  6. gratuluju k maturitě! :)

    Studentskou pečeť mám snad nejraději, tuhle jsem ale ještě neměla. a ty lodičky? :-O

    OdpovědětVymazat
  7. Já taky gratuluji!
    Nemohla jsem tě dneska zahlédnout na václaváku v takovém krémovém kabátku? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nene, nejsem z Prahy a na výletě jsem také nebyla :))

      Vymazat
  8. Ahoj, vichy bb krém jsem už recenzovala /asi minulý týden/. Stačí se podívat do historie blogu´. :)
    Když studentskou pečeť, tak bílou a s mlékem. :D Zkoušela jsem i super limitky a ani jedna z nich mi nesedla.

    OdpovědětVymazat
  9. presne to, ze by sa ti hodili k maturitnemu outfitu som si pomyslela, ked som tie topanky uvidela, ozaj ako ti chutna jahodova pecat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není špatná, ale tu klasickou hořkou mám mnohem radši :)

      Vymazat
  10. Za 99Kč?!?!?! Nene, a 41! Sakra, to by mi bylo taky velký, ale tak tak, mám 40. Do řiti. :D
    No, nechám si své výlevy pro sebe. Jooo taky si ty 4 měsíce před sebou neuvědomuju, ale bude to dost faaajn!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!