neděle 26. května 2013

new in #35

jaký je nejlepší lék na stres? samozřejmě, že nakupování... i během předmaturitního stresu jsem musela udělat nějakou tu radost.
slevy na Mango outletu se nevyhly ani mě. využila jsem toho, že nemám žádnou menší černou kabelku a nutně jsem potřebovala novou peněženku. obojí mi udělalo velkou radost, peněženka je překvapivě větší než jsem čekala.
parku jsem kupovala na votocvohoz už více než před měsícem, ale stále jsem si jí ještě nemohla vzít kvůli "krásnému" počasí. je lehoučká s krátkými rukávy, takže na chladnější letní dny bude perfektní. košili, kterou jsem měla ve wishlistu jsem si objednávala z eshopu SportsDirect a kvůli špatné velikosti jsem jí vracela. hned během několika dní mi přišla nová, takže vše proběhlo velmi rychle a bez jakýchkoliv problémů.
mezi nutnou výbavu na léto jednoznačně patří balerínky a jako každý rok je pro mě docela náročné najít ty pravé, které alespoň to léto vydrží. tyhle z Tchiba mě vyšly na 75 Kč a jsou hezky pevné, takže snad něco vydrží. mokasíny s hroty jsou taktéž z eshopu SportsDirect a jsou neuvěřitelně pohodlné! naprosto jsem si je zamilovala.
obyčejný vínový svetřík a tílko s potiskem ze sekáče.
tyhle kalhoty s potiskem z C&A byly láska na první pohled, jsou perfektní! a aby těch potisků nebylo málo, mám tu ještě nový "hadí" svetřík z New Yorkeru. 
nakonec tu mám pár úlovků z ebay, odkud v poslední době objednávám hodně bižuterie. uzounký zlatý choker se mi líbí mnohem víc než ty klasické silnější, infinite náramek a řetízek s iniciálou K, který už pomalu nesundavám. pouzdro na propisky jsem dostala od kamarádky a určitě ho využiji už na vysoké :)

čím jste si v poslední době udělali radost vy?

5 komentářů:

  1. ja som pozerala na kozmeticku tasticku, taku ako mas na poslednom obrazku, ale zatial odolavam:) a kabelka z manga je super!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, to jsou nádherné úlovky, Káji. Z ebay mi došly minulý týden šatičky, jsem z nich nadšená. Taky z tama poslední dobou objednávám, fakt hodně :D

    OdpovědětVymazat
  3. skvělé předmaturitní nákupy, ty si to učení umíš užít :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Gratluju k maturitě! :)
    Kolik tě prosím tě stálo poštovné z té stránky odkud máš balerínky?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!