úterý 21. května 2013

garnier ultra doux

po dlouhé odmlce se opět hlásím a musím se hned pochlubit - maturitu jsem zvládla! spadl mi obrovský kámen ze srdce, byla jsem v šíleném stresu a můžu vám říct, že jsem opravdu upřímně ráda, že je to všechno za mnou. za posledních 14 dní jsem vůbec nestíhala sledovat vaše blogy, takže to teď hodlám napravit a blogu se v nadcházeních měsících volna věnovat. začneme hned dnes s recenzí :)
v poslední době se hodně snažím šampony společně s kondicionéry střídat, protože se snažím pozorovat, zda rozdílné produkty mají na mé vlasy nějaký zásadní vliv. moje aktuální poznatky? ANO

řada Ultra Doux s recepturou z Provence byla před pár měsíci naprostou novinkou. žádnou velkou pozornost jsem jim nevěnovala až do té doby, než jsem k nim přičichla. vůně meruňky a madle mi učarovala natolik, že už snad nechci žádný jiný šampon. i když je tento konkrétně určený na vlasy se sklonem k vysoušení, což tedy můj problém rozhodně není, ale nedokázala jsem odolat. mají být bez silikonů a parabenů, což mi v poslední době přijde spíše jako nový módní hit, ale nevadí.
po více než 14 dnech používání musím říct, že jsou vlasy mnohem lesklejší a vypadají zdravěji. nejenom že šampon po umytí nádherně provoní celou koupelnu, ale na vlasech dokonce vůně drží i do druhého dne, což jsem ještě u žádného šamponu nezažila. i když je určený pro vlasy spíše suché, s mými hodně se mastícími si rozuměl poměrně dobře. kondicionér mě sice moc neoslovil, protože je dost vodový a v podstatě i funkcí má do klasického kondicionéru daleko. každopádně mám pocit, že šampon už nechci žádný jiný!
hodnocení? rozhodně kladné, šampon si ráda znovu koupím, ale kondicionér tam příště raději nechám.

10/10 [pro šampon]
2/10 [pro kondicionér]



2 komentářů:

  1. Za prvé gratuluju! :)
    A za druhé, díky za recenzi, koukám po něm a nebyla jsem si jistá, asi jdu pro něj. :)

    OdpovědětVymazat
  2. gratuluji k maturitě:) mě to čeká v pondělí...
    chtěla bych zkusit ten šampon, už jenom kvůli té vůni :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!