úterý 28. května 2013

Dr. Popov pomocníci v boji s akné

spolupráci s firmou Dr. Popov jsem navázala už více než před měsícem a produkty jsem pilně zkoušela. protože mám problematickou a mastnou pleť, vybrala jsem si ty produkty z jejich sortimentu, které bych s tímto typem pleti mohla ocenit a vyzkoušet, jak fungují.
Lnicová mast - hodí se k ošetření aknózní pleti, ale účinně působí i na ekzémy, plísně či dokonce lupénku. má hodně typickou vůni, hlavně to bude složením - obsahuje vepřové sádlo. ze začátku jsem s tím měla trochu problém, ale zvykla jsem si, takže vůni ani fakt, že sádlo obsahuje, nevnímám. v kelímku je konzistencí hodně tuhá; po kontaktu s teplou pokožkou se začne mírně "roztékat" a dá se dobře rozetřít. jelikož je hodně hutná, stačí opravdu slabounká vrstvička, jinak se vůbec nevsákne. pokud máte problém se zanícenými pupínky a vřídky, mohu ji za sebe určitě doporučit. ranku či pupínek vyčistí a zregeneruje. používala jsem ji vždy na celý obličej před spaním a ráno byl obličej hezky zhojený a hlavně zklidněný.
*více o masti si můžete přečíst zde

Akneroll - používám hlavně na lokální problémy. obsahuje alkohol, takže na podrážděné pokožce zatraceně pálí, ale pro vyčištění ranky je to nezbytné. v jeho složení najdete tea tree olejíček a oleje z levandule, šalvěje či eukalyptusu. pupínek stejně jako samotný tea tree olejíček vysuší, stáhne se a podpoří hojení. aplikace pomocí kuličky mi přijde šikovná, protože nemusím nikde namáčet vatové tamponky, ale zároveň také docela nehygienická. každopádně musím říct, že se mi stal velkým pomocníkem a ráda si ho pořídím znovu, protože jsem ho za ten měsíc stihla kompletně vypotřebovat.
*více o roll-onu si můžete přečíst zde
jací jsou vaši pomocníci v boji s akné?

9/10 [pro mast]
8/10 [pro roll-on]

5 komentářů:

  1. Já mám nejraději kosmetiku Synergen, je levná a víceméně účinná. V poslední době se mi ale akné rozjelo více než je u mě zvykem a jediné, co mi pomáhá, je doma vyrobený peeling z červeného vína.

    OdpovědětVymazat
  2. Akneroll mám a jsem celkem spokojená :), ale jak píšeš je celkem nehygienický.

    OdpovědětVymazat
  3. ten akneroll bych chtěla zkusit! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ó, tak to musím vyskúšať!
    ja používam od Balea Young a musím uznať, že mi to pomáha, ale vyskúšať nové tiež nie je naškodu :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. Rozhodně tahle řada: http://www.bionecosmetics.cz/bio-antakne
    Mám všechno kromě peelingu, ale až na něj narazím, tak si ho taky koupím.
    Mám pleťovou vodu na ráno a večer, ten malý gel na lokální použití a salycilový líh jednou za čas.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!