MENU

sobota 25. května 2013

current cosmetic cravings

běžně sestavuji módní wishlisty, ale co ty kosmetické? i když to může znít zvláštně, tak mi sestavení wishlistu pomáhá si promyslet, co opravdu potřebuji, co ne a nekupuji zbytečnosti. jak to máte vy? takže dnes moje aktuální přání, co se kosmetiky týče.
#1 - jakýkoliv čistič na štětce už je nutnost, protože mě nebaví je mýt šampóny, které jim moc nesvědčí. jediné mínus je, že moc značek zatím speciální přípravky na mytí štětců neprodává a když už, tak se mi za něj vážně nechce dávat hned několik set korun. na ebay jsem narazila na levnější variantu, tak uvidíme, jak poslouží.

#2 - další limitka od Catrice nese jméno Matchpoint, která by měla do drogérií přijít během léta. objeví se jumbo tužky na rty, dost podobné klasickým "chubby stickům" od Clinique, nad kterým neustále přemýšlím, ale vrtám si koleno.

#3 - i letní edice laků od Essie mi nedá spát! nádherné pastelové odstíny, hned bych brala všechny.

#4 - ve vůních jsem opravdu dost vybíravá a často se ke svým favoritům vracím. Cool Water Sea Rose je novinkou od Davidoff, která je naprosto odlišná od všech mých dosavadních oblíbených vůní. na léto jako stvořená!

#5 - po důkladném úklidu v zásuvkách s kosmetikou jsem zjistila, že věc, kterou postrádám je brozner. běžně ho nepoužívám, ale léto je jako stvořené pro rozzářené tváře. kombinace hned pěti barev poskytuje širokou škálu barevných variací, které můžete použít při konturování nebo jako rozjasňovač. Shinning Star je obdobou legendárních Shimmer Brick od Bobbi Brown.

#6 - poslední položkou je takzvané "severní mýdlo" značky Nature Siberica. detoxikační mýdlo pro hloubkové čištění s uhlím a dalšími zázračnými složkami hloubkově čistí je perfektní pro mastnější pleť. máte s ním někdo zkušenost?

jaká jsou vaše aktuální kosmetická přání? :)

5 komentářů :

  1. chmm, taky bych si měla sestavit nějaký wishlist, vždy utratím peníze za něco, co mě zrovna napadne.. pak si ale vzpomenu na jiná má přání a nákupu poté lituji :D Moc se mi líbí laky od Essie, uvidíme.. třeba nějaký zkusím:) a bronzer od Famous mi taky nedá spát, jen se bojím, že si ho pořídím a nakonec mi tady bude ležet :D nejsem zvyklá používat bronzery..

    OdpovědětVymazat
  2. zajímavý wishlist :)
    já bych si chtěla pořídit ten "čistič" na štětce a Chubíky :D

    OdpovědětVymazat
  3. ten bronzer s několika odstíny bych také brala :) a to mýdlo... o něčem podobném jsem četla, tuším, u Plum? jen si už nepamatuju, jak se to jmenovalo a co to bylo za značku, ale vím, že jsem to hrozně chtěla :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. moj wishlist s kozmetikou je stále nekončiaci sa. akonáhle si kupim, to čo som chcela, už aj je tam niečo iné :)

    OdpovědětVymazat
  5. tie laky od essie som nemala videt, prekrasne farby su slabe slovo:), ja stetce umyvavam s detskym samponom a nejak im to nevadi a k tým shimmering podobnzm BB, myslím, ze toto je rozjasnovac, tým sa moc nekontúruje, používa sa skor na licne kosti, zatial co bronzer pod ne..:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!