sobota 11. května 2013

green/purple metallic

studijní nasazení mi teď bohužel nedovoluje moc přidávat, ale už za 10 dní bych měla mít po všem. do té doby se sice možná nervově zhroutím, ale uklidňuje mě pomyšlení na čtyři měsíce prázdnin.
už dlouho mi tyhle třpytky ležely nevyužité v šuplíku a stále jsem přemýšlela, na co bych je asi tak mohla použít. že mě to nenapadlo dřív, na zdobení nehtů jsou skvělé! zkombinovala jsem tmavě zelený lak bez třpytek a metalický fialový, který byl jen na prsteníčcích.
nejprve základ na lak v podobě base coatu od Essie, který je primárně na posilnění nehtu, ale pro vyrovnání nerovnosti na nehtu funguje také skvěle. někteří z Vás možná ví, že zelenou až tak úplně nemusím, ale tahle temná až do smaragdova od S-he* je úžasná! *(nemá jméno, pouze číslo - odstín 314) lak má dost řídkou konzistenci, poměrně rychle zasychá a pěkně kryje už v jedné vrstvě. k tomu jsem vybrala metalickou fialovou od Catrice v odstínu #430 - Purpelized, která je sice hustší konzistence, ale kryje trochu hůře. tohle kombo tmavě zelené a metalické fialové jsem si naprosto zamilovala! na zelené nehty opatrně "nasypat" třpytky a stačí opět zalakovat top coatem. nehty se skvěle hodí i na nějakou svátečnější událost, dokážu si je perfektně představit klidně i na Vánoce.

jak se vám líbí?

6 komentářů:

  1. zajímavý nápad, ty nehty vypadají moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barvička je naprosto luxusní, já zelenou miluju, to je něco pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zelenou sice nemusím, ale tahle tmavá vypadá elegantně ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekné laky :)

    + Pozývam ťa k sebe na giveaway :) ↓
    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!