pátek 19. dubna 2013

week in photos #46

od zítra přesně za měsíc začínají ústní maturity... nervy začínají pořádně pracovat, ale sluníčko, které tento týden vykouklo, přidává dobrou náladu. konečně jsem letos poprvé vytáhla balerínky, na které jsem se těšila celou zimu. no, až na ty puchýře. ve škole už pobudeme jen pár dní a ještě než to všechno vypukne, čeká nás i poslední zvonění. stále přemýšlím o kostýmu, jsem úplně bez fantazie!

mějte krásný zbytek týdne!




15 komentářů:

  1. roztomilé náplasti :)) a ten bílý polštář je krásný :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ty náplasti z Ikei jsou nejlepší na světě! Jiný mi takhle dobře nedrží a jsou totálně roztomilý :)

    http://secretofsparkle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. v posledních dnech vídám dost lidí s oblepenýma patama .. a já na tom nejsem o nic líp teda, mám rozedřený paty a puchýře na malíčcích a tak .. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nohy jsou teď jedna velká paseka, ale co... v infantilních náplastích si vyloženě libuju :D

      Vymazat
  4. Takových Ikeáckých dobrot, mňam!

    OdpovědětVymazat
  5. super fotky... zaujali ma tie farebné náplaste na nohy.... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc povedené a krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nákup v Ikei plánuju taky, jsem zvědavá, kolik si toho odvezu :D A kostým určitě vymyslíš, je toho tooooolik!

    OdpovědětVymazat
  8. skvelý random, držím palce na maturity :)

    OdpovědětVymazat
  9. já si zrovna včera objednala černé lakované balerínky, tak se na ně těším! a já mám ústní UŽ 16. nebo 17. bojíím!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Na balerínky se taky vždycky těším celou zimu. :) Já byla na posledním zvonění za Sandy z Pomády..:D Určitě si to užij.

    www.doubleexplosion.com

    OdpovědětVymazat
  11. Balerínky, jooo konečně! :)
    Ikea je nejlepší! :)
    a držím ti palce už teď.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!