středa 3. dubna 2013

week in photos #45

bilance uplynulého víkendu je poměrně dobrá - jarní úklid, velikonoční trhy a také jsem si prázdniny prodloužila o jeden den. ten den jsem využila exkurzí do Berlína, která byla sice hodně hektická a přivodila mi úžasnou rýmičku, ale bylo to fajn. prošli jsme snad všechna muzea, galerie a památky, ale ukradla jsem pro sebe alespoň hodinku a stihla jsem si v tom mrazu a shonu vychutnat horké kafe a udělat si radost v podobě mini nákupů, ale o těch si brzy přečtete :) Velikonoční úštěcké trhy byly jako každý rok skvělé, dokonce i počasí nám přálo, svítilo sluníčko a bylo nádherně. miluju tamní atmosféru! teď už mizím do pelíšku, přeci jen mi není zrovna dvakrát dobře.

jak jste využili prodloužený víkend Vy? 
mějte se krásně

8 komentářů:

  1. velikonoční trhy i Berlín sis jistě užila! :)
    moc pěkné fotky

    OdpovědětVymazat
  2. Uzasny mix fotek, moc se mi libi ta z kostela! Berlin musel byt fajn, ale me prijde, ze je tam jeste vetsi kosa nez jinde :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný mix fotek, Berlín vypadá dobře :) Brzo to vylež a využívej to k učení!

    OdpovědětVymazat
  4. Co je to za lákavý koláček?:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jablečný s mandlemi ze špaldové mouky :)

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!