MENU

úterý 23. dubna 2013

snapshots /23.04.13/

užívala jsem si prodloužený víkend od pátku do pondělí a jediné co jsem dělala bylo učení, učení a opět učení. v pátek slavím narozeniny, v sobotu taktéž, takže perfektní zahájení svaťáku :D pak už jen tři týdny odříkání a tvrdé dřiny! 
 palačinkovač!!! ten nejúžasnější dárek - od teď jsou palačinky k snídani, obědu i večeři / udělala jsem si radost / obsah předchozího balíčku, nejkrásnější přívěšek / děláme smoothie
hřeším, neustále! / nejvoňavější duo / dohromady nás svedla naprostá náhoda - maminko, jsi nejlepší! / zdravé mlsání

9 komentářů :

  1. Super fotky, to jídlo vypadá dokonale :))

    OdpovědětVymazat
  2. to učení bude hrůza, už aby to bylo za námi!

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelé fotky :))
    Pokiaľ chceš pozývam ťa na giveaway o náhrdelníky http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/04/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  4. vsetci uz na blogoch vystavuju fotky jahod, aj ja chcem:D!

    OdpovědětVymazat
  5. držím ti moc palce ať ti učení jde. bude to hrůza, ale všechno se dá přežít. na učení ještě nikdo neumřel :D palačinkovač ti moc závidím! a parfém La vie est belle jsem si před pár měsíci také koupila, ale mamka mi na něj ráno co ráno chodila, tak jsem jí ho nakonec dala a dneska jsem si koupila nový - na jaro a léto jsem stejně chtěla něco květinovějšího, svěžejšího, takže jsem podle toho také vybrala, naprosto krásnou vůni od Marca Jacobse :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní25/4/13 09:50

    Thаt is a grеat tip рarticulаrly to
    thoѕe new tο the blogοsphere.
    Βrіef but verу precіѕe info… Thаnκs for sharing
    this оne. A must rеad аrtіcle!


    Alsο vіsit my blog post - real estate cote d?azur

    OdpovědětVymazat
  7. Och La vie est belle - jeden z mojich naj parfemov posledne mesiace :) dostala som ho od mojej sestry na Vianoce a trosku mi je luto, ze ho teraz, ked je uz teplo budem musiet pouzivat trochu striedmejsie :/ a inak ten palacinkovac robi take tie americke nadychane palacinky? :) alebo take, na ake sme zvyknute tu v nasich koncinach?


    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  8. Mmmm palačinky i smoothie bych si dala! No vidíš, já ani narozeniny neoslavím, odřeknu si to a pak všechno až po maturitě :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!