neděle 14. dubna 2013

snapshots /14.03.13/

hezké nedělní odpoledne! :) do písemných maturit zbývají ani ne tři týdny. jaro začalo, ale počasí připomíná spíš podzim. jsem horká adeptka na výhru soutěže "největší prokrastinátor roku". toť pár mých aktuálních myšlenkových pochodů.
chill / já to nebyla! / co mi dokáže zlepšit náladu v půl šestý ráno / narcis
konečně modrá obloha / Hostitel - moc pěknej film, slzička ukápla :D / pitný režim / vybíráme oblečení pro sestřino miminko :)

6 komentářů:

  1. prokrastinátor, to zní vznešeně
    pěkné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ne, já tě s prokrastinátorstvím (bože to je slovo) určitě trumfnu! Potřebovala bych odjet někam, kde není internet ani civilizace, sakra :(
    Mmmm schokobons bych si dala a monology vagíny teda hodně pobavily :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já jsem se na maturitu dokázala učit jen tři dny, kdy jsme o svaťáku se spolužačkou odjely na jejich chatu na konci světa, kde je to asi milion km k civilizaci, žádný internet, žádný telefonní signál..a to bylo jediné, kde jsem se dokázala učit :D Teď na vysoký bych to taky potřebovala, ale bohužel

      Vymazat
  3. ta taška je náádherná:) a udělala jsi mi chutě na kinder !

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky :)a tyhle kinderka mám taky ráda :D

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kinder jsou nej!!! Super fotečky.
    www.theklms.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!