pondělí 8. dubna 2013

new-in #33

pěkné odpoledne, konečně se nám začalo trochu oteplovat a sluníčko už také pěkně hřeje. hned mám lepší náladu a více energie :) dnes takový malý kosmetický new-in!
byla jsem kontaktovaná firmou Dr. Popov k navázání spolupráce, kterou jsem ráda přijala a dnes mi dorazily produkty na otestování. zaměřila jsem se hlavně na produkty, které by měly pomáhat při boji s akné, takže testování může začít :) recenzí se dočkáte až bude vše pečlivě vyzkoušené.
konopné mýdlo jsem si koupila na farmářských trzích už před nějakou dobou, ale nejdříve chci vypotřebovat sírové mýdlo, které používám už několik měsíců. konopná kosmetika mě láká čím dál více! líčidlo na řasy je náhradní náplň do řasenky, kterou jsem si nakonec také pořídila, protože mi je líto vyhazovat spoustu peněz za stále nové řasenky, když mi jejich kartáčky vyhovují a jediný problém je, že dojde barva. tohle balení by mělo vystačit na tři dávky. lak na nehty byl dárek k nákupu bundičky na votočvohoz, děkuju! :)
maličkosti, které jsem si přivezla z Berlína a udělaly mi obrovskou radost. nad touhle mramorovanou tvářenkou od Catrice jsem slintala už několik týdnů, protože preview na tuhle Candy Shock limitku jsem viděla už před nějakou dobou a nedala mi spát. hned jsem se do ní zamilovala a říkám si, že si ji prostě nemůžu nechat ujít jako se mi to povedlo s tvářenkou od essence z Marble Mania limitky, která byla také nádherná. takže teď už je doma a jestli nepřijde k nám, jako že se to klidně stát může, budu klidná, protože tuhle svojí krásku už mám. dalším objevem pro mě byly nové odstíny color tattoo, které nevím, zda jsou u nás už k dostání. po opravdu DLOUHÉM rozmýšlení jsem nakonec drapla odstín 70 - Metallic Pomergranate a jsem z něj naprosto unešená. všechny ty nový odstíny jsou jednoduše WOW! sladkou tečkou na konec je matný lip cream od essence, který jsem už také dlouho chtěla, odstín 03 Soft Nude. všechny tři produkty vám ještě určitě ukážu, v akci jsou jednoduše úžasný!

co nového jste si v poslední době pořídili Vy?

8 komentářů:

  1. Ten Tea tree olejíček mám a je skvěle všestrannej :))

    OdpovědětVymazat
  2. ty akné věcičky jsou lákavé

    OdpovědětVymazat
  3. jestli k nám někdy vůbec nové odstíny Color Tattoo dorazí, bude to snad zázrak, čekám na to celou věčnost. nemluvě o to, jak netrpělivě vyhlížím lesk od Rimmel Apocalips, který slibovali na začátku dubna .. a stále nic. v případě těchto lesků moje nedočkavost nezná mezí, kdyby mi to finanční situace umožnila, skoupila bych dozajista všechny odstíny!

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, taková švestková super barva Color Tattoo, snad nové odstíny i limitka od Catrcie dorazí i k nám! Tee tree věci vypadají skvěle, gratuluju ke spolupráci. A tu nápln do řasenky si jednou koupíš a už ji nedáš z ruky, fakt užitečná věcička :)

    OdpovědětVymazat
  5. ta tvářenka je skvělá! brala bych jí všemi deseti! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem opravdu zvědavá na recenzi Dr. Popova....gratuluji k spolupráci :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten lak má krásno barvu :)

    OdpovědětVymazat
  8. děkuju :) tu Calorie Burn vodu jsem kupovala v Tescu, mají tam různé, rehydrate, relax, focus a tak... všechny jsou strašně dobré!! a navíc nemají žádné sacharidy, kalorie.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!