MENU

neděle 21. dubna 2013

frosty

zima už nám definitivně odešla a já jsem se rozhodla pro netradiční rozloučení - líčením inspirovaným právě zimou, sněhem a studenými barvami.
oči zasypané světlými třpytivými stíny jako čerstvě napadaný sníh, jemně růžové tváře jako ošlehané mrazem a rty ve výrazném studeně růžovém odstínu jako nejvýraznější prvek líčení. zima mi určitě chybět nebude, ale tenhle look mě velmi baví :) barvičky byly ve skutečnosti opět mnohem výraznější.

použité produkty
TVÁŘ
- Revlon Colorstay make-up
- Maybelline Fit Me! make-up
- Dermacol Make-up Cover (jako korektor)
- Catrice Candy Shock tvářenka
- MAC Studio Fix pudr

OČI
- Sleek Oh So Special paletka (stín na obočí)
- e.l.f. paletka Warm 
- NYX Jumbo tužka na oči
- Avon SuperShock řasenka
- Maxfactor 2000 Calorie řasenka

RTY
- Rimmel rtěnka Kate Moss, odstín 20

6 komentářů :

  1. Krásné, moc ti to líčení sedí a ten popisek je parádní :)

    OdpovědětVymazat
  2. barvička rtů je krásná, sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta rtěnka vypadá skvěle! Na ten odstín se budu muset mrknout v drogerce, strašně mě zaujal na tobě...moc ti to líčení sluší :)

    http://secretofsparkle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Vemi pekne líčenia hlavne ruž ti pristane :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. rúž má krásnu farbičku a celé líčenie ti pristane!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!