MENU

sobota 6. dubna 2013

empties VII.

tenhle týden utekl jako voda. nejspíš to bude tím, že ve škole jsem byla až od středy. dnes mám za sebou SCIO testy, z kterých bohužel nemám vůbec dobrý pocit. dnešní verze mi přišla poměrně dost těžká. dnes se podíváme na březnové empties.
Bel odličovací tamponky - byly jako dárek k nákupu, ale když jsem viděla, že stojí klidně i přes 80 Kč, zůstala jsem docela zírat. ujistila jsem se v tom, že vlhčené ubrousky či tamponky na odličování nejsou nic pro mě. byly na mě moc suché, takže oči jsem s nimi prakticky musela dřív, což není nic příjemného. řasenku sundaly dost špatně, takže pro mě do budoucna už určitě ne! 

Ziaja sprchový peeling - vyhrála jsem ho společně s dalšími produktu v jedné z giveaway o Ziaja produkty a tenhle pomerančový peeling jsem chtěla vyzkoušet. nemůžu říct, že by byl vyloženě nějak skvělý, protože mi na něm trochu vadila jeho vůně, která na mě byla až moc umělá. čekala jsem, že bude mít i větší částečky, ale nakonec se s nim peelingovalo dobře. 

Gliss Kur regenerační expres balzám - sprej na vlasy pro objem a snadné rozčesávání. to je snad vůbec poprvé, co jsem nějaký takový přípravek na vlasy kompletně vypoužívala. nakonec jsem se naučila ho používat vždy po umytí vlasů a nějaký výrazný objem jsem nezpozorovala, naopak jsem je měla dokonce i jemnější a hodně elektrizovaly. na druhou stranu, vlasy se po něm krásně rozčesávaly a moc pěkně voněl. nicméně asi bych si ho znovu nekoupila, raději vyzkouším jinou péči.

Yves Rocher sprchový gel - z limitované vánoční edice. žádné extra účinky neměl, ale voněl opravdu úžasně. dost mě mrzí, že to byla pouze limitka.

label.m hloubkově čistící šampon - byl součástí SenzaBoxu, také mě nijak extra nenadchnul i když by se mělo jednat o profesionální vlasovou kosmetiku. měl by hloubkově odstraňovat kožní maz, stylingové přípravky nebo i mořskou vodu. vůní mi připomíná nějaké peprmintové bonbony. vlasy jsou po něm dost zacuchané, takže je potřeba ještě použít kondicionér, což mě osobně trochu vadí, protože nejsem zvyklá používat kondicionér při každém mytí. ráda jsem ho vyzkoušela, ale netoužím po plném balení.

Rituals sprchovací pěna - to nejlepší nakonec! je to vůbec prvně, co jsem se setkala se sprchovací pěnou a musím říct, že tahle verze sprcháče mě baví. nádherně voní a krásně pění. škoda jen, že cena jednoho takového gelu se pohybuje okolo 200 Kč.

vyzkoušeli jste nějaké z těchto produktů? jak jste spokojení?

6 komentářů :

  1. Já si říkala, že bys neměla nic, co by sis koupila znovu? A ono až to poslední :D Ty odličovací ubrousky napuštěné něčím pro mě taky nejsou, je to extra drahé a kolikrát na dost vlhčené a na prd. Sprchový peeling mám a mně teda voní nádherně, mám ho ráda. Už mám taky jen na dně.

    OdpovědětVymazat
  2. Takové články jsou super, stručné a jasné recenze :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vlhčené odličovací tampónky jsem nikdy asi nezkoušela a teda asi ani nebudu :D

    OdpovědětVymazat
  4. od gliss kuru tyhle stříkací balzámy, kondicionéry, séra.. mám strašně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. ja som raz mala vlhké odličovacie obrúsky a stáli na prd :)

    OdpovědětVymazat
  6. to jsem ráda že jsem si přečetla tento článek.. chtěla jsem si ten sprej na vlasy koupit a ted už si ho určitě nekoupím, mám hrozně splihlé a elektrizující vlasy už tak..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!