úterý 30. dubna 2013

dubnový SenzaBox

bylo to naposled v lednu, kdy jsem objednávala SenzaBox. nestává se z toho tradice, ale po dlouhé odmlce jsem se rozhodla zase jeden měsíc krabičku vyzkoušet. její obsah mi byl jednou velkou záhadou a když dorazil, tak jsem se na rozbalování těšila zase jako malá holka. na facebookové stránce jsme dostali pár nápověď a tak jsem se těšila ještě víc!
krabička je tento měsíc zelená. sice moje nejméně oblíbená barva, ale to nic nemění na mé spokojenosti. hned po otevření mě ovanula nádherná vůně. tentokrát mi boxík přišel opravdu plný zajímavých produktů a obzvlášť mě pak jeho obsah velmi mile potěšil. tento měsíc byl SenzaBox sice o pár korun dražší, na což si také mnoho lidí stěžovalo, ale protože to není záležitost na každý měsíc, tak mi to nijak extra nevadilo.

Dubnové číslo obsahuje
Vichy Idealia pleťový krém (vzorek)
Rexona antiperspirant (plné balení)
Ziaja krém na ruce (plné balení)
Skin79 balíček 6 vzorečků BB creamů
Wella šampon a maska na vlasy (vzorky)
Yankee Candle vosk do aromalampy 
Vichy Idealia BB cream (vzorek)

jestli jsem s minulým (lednovým) boxem byla už tak velmi spokojená, tak tentokrát jsem spokojená a nadšená až nad míru. největší radost mám určitě z balení 6 vzorečků BB creamů od Skin79, jejichž šnečí "bíbíčko" chci vyzkoušet. krém na ruce od Ziaji z jejich kozí řady už jsem měla - byl víc než fajn, takže určitě nevadí, že mám doma další. vzorečky šamponu a masky na vlasy od Welly si schovám nejspíše někdy na nějaké cestování. nicméně novinka v podobě antiperspirantu od Rexony je věc, ke které jsem tak trochu skeptická, ale uvidíme, třeba překvapí. v neposlední řadě tu mám věc, kterou dám mamince a je to vyhlazující a rozjasňující krém od Vichy z řady Idealia. nádherně voní! na vzoreček BB creamu ze stejné řady jsem také zvědavá. a co že krabičku tak nádherně provonělo? samozřejmě, že vosk od Yankee Candle, kterým se mi doslova trefili do noty - citrusy miluju!
článků o beauty boxech je každý měsíc nespočet, tak doufám, že jsem vás moc neotrávila. tento měsíc si ode mě SenzaBox zasluhuje plný možný počet bodů! 

objednávali jste tento měsíc? jak jste spokojené?

10/10

5 komentářů:

  1. Tenhle senzabox byl muj prvni a jedine co me zaujalo byl antipersirant a krém na ruce. Po pravde, byla jsem zklamana a cekala jsem vic..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chápu, každý máme jiné nároky. jedná se čistě o můj názor :)

      Vymazat
  2. Objednávala jsem úplně poprvé a jsem spokojená, až na to, že ty věci od welly byly prošlé :D Ale tak chybička se vloudí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to máš pravdu, ale dávají věci do pořádku. ostudu si sice trochu uřízli, ale snaží se to napravit. to oceňuji :)

      Vymazat
  3. Já jsem byla taky moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!