MENU

neděle 7. dubna 2013

DIY svícen

už dlouho mi vrtalo hlavou, co dělat se starými skleničkami od vypálených svíček a tak jsem se pustila do vůbec prvního DIY :)
co budeme potřebovat?
nůžky - jedny klasické a druhé menší na vystřihování detailů
vteřinové lepidlo
obrázek/fotku
svícen z čirého skla
čajovou svíčku
možná tou nejtěžší částí tohoto tutoriálu je najít ten správný obrázek, který na svůj svícen použijete. já jsem si vybrala skicu města. obrázek tiskněte ve velikosti výšky svícnu. teď přijde ta nejtitěrnější práce - vystříhat malá okýnka, aby při zapálení svíčky dělaly iluzi večerního města, kde svítí jen světla z oken v rozsvícených bytech.
všechno je to naprosto primitivní, teď už jen obrázek nalepíte. pro mě to byla ta nejhorší část, protože jsem šílený nešika, lepidlo dávám z rukou pryč ještě teď :D lepidlo za pár dní vyschne a svícen bude bez fllíčků. 

15 komentářů :

  1. wowww, to je hrozně pěknýýý ;)

    OdpovědětVymazat
  2. skvělý nápad, vypadá to úžasně!!

    OdpovědětVymazat
  3. to je dobrý nápad s těmi okýnky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jezis to je tak hezky! x

    OdpovědětVymazat
  5. to je prekrásne :)keby to bolo možno z hrubšieho papieru a svietili by tie okienka len, musím to niekedy vyskúšať

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je dobrý nápad, vyzkoušej :)

      Vymazat
  6. Uzasne! Tu skicu jsi kreslila ty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nene, kdepak :) je stažená z internetu.

      Vymazat
  7. je to pekné :)
    inak ja keď začnem niečo lepiť, tak to je úplná katastrofa :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, to mi povídej! :D stříhat, lepit, cokoliv... levá jako šavle :D

      Vymazat
  8. nádherný :)) šikovná :)

    http://lifeinimperfection.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. No to je vážně nádhera!!! moc se ti to povedlo! :)
    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!