neděle 28. dubna 2013

Color Tattoos

pěkný den přeji! Color Tattoos nebudou pro nikoho žádnou novinkou, nicméně dnešní recenze patří právě jim.
shodou okolností ani jedny jsem nekupovala v České republice. černé [odstín 60 - Timeless Black] jsem si přivezla minulý rok z Paříže a nové [odstín 70 - Metallic Pomegranate], které jsou něco mezi měděnou a vínovou, mám z Berlína. přiznám se, že na stíny moc nejsem a ty černé mi leží zatím nevyužité v šuplíku. naopak ty druhé bych mohla používat každý den. bohužel nevím, jak je to s jejich dostupností u nás, jelikož patří mezi ty novější odstíny.
práce s nimi není nikterak složitá, já používám výhradně prsty, protože si tak úplně nedokážu představit jejich aplikaci třeba štětcem. snažila jsem se ukázat pravý charakter a potenciál barev. jediný kámen úrazu je ale ten, že na oku nikdy takové intenzity nedosáhnu. barvy to jsou opravdu krásné a syté, ale na víčku takového efektu nikdy nedocílím. barva ulpívá na prstech a hodně se ztrácí, což mě samozřejmě dost mrzí. černá je nádherně matná a měděná v sobě má úžasné zlaté třpytky, z kterých jsem naprosto unesená. výdrž je průměrná, že by to byly vyloženě držáci se říct nedá. bez báze vydrží tak akorát těch 6 až 8 hodin ve škole a poté už se barvy slévají nebo se úplně ztrácí. i když jsem možná dost vytýkala, tahle "barevná tetování" mám moc ráda a doufám, že k nám dorazí právě nové odstíny, které jsou také perfektní! mám mezi nimi ještě minimálně jednoho favorita.

používáte je? jak jste s nimi spokojené?

7/10

5 komentářů:

  1. Chci je rozhodně někdy vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, ty černé vypadají nádherně... Škoda tedy, že tak intenzivní nejsou i na víčku :(

    Anna

    OdpovědětVymazat
  3. Color tattoo som si chcela kupit a vyskusať ale stale nejako som odolala aj kvoli cene, ako niežeby som teraz na to nemala, ale vždy si poviem že je to pre mna zbytocne vyhodit peniaze za to ked mam plno tienov..ked bude v zlavee vacsej tak urcite do toho pojdem.. :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, já tyhle stíny zbožňuju...a ty tvoje odstíny jsou tak krásný!

    OdpovědětVymazat
  5. Hm, ty do červena vypadají super!!:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!