pondělí 22. dubna 2013

AnnaSophia Robb

AnnaSophia je novou hvězdičkou, kterou většina z vás bude znát z nového seriálu The Carrie Diaries. tahle roztomilá drobná blondýnka je zdrojem inspirace pro nespočet dívek - například i pro mě! nedokážu přestat obdivovat její upřímný úsměv, který mi vždy zvedne náladu :)

7 komentářů:

  1. Taky mi přijde super a máš pravdu, má takový upřímný úsměv :)

    OdpovědětVymazat
  2. Borůvka z Karlíka a továrny na čokoládu :D

    OdpovědětVymazat
  3. je krásná, strašně:) a připomněla jsi mi - musím se podívat na nový díl TCD:)

    OdpovědětVymazat
  4. odkiaľ ju poznám?:D bundička na prvej fotke. <3

    OdpovědětVymazat
  5. Ona je úžasná :) Akorát mi připadá, že v TCD byla taková vyhublá... tady na fotkách je vážně nádherná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!