neděle 10. března 2013

week in photos #44

dnes toho asi moc nenapíšu... řekněme, že tento víkend byl pro mě hodně společensky unavující! v pátek poslední maturitní ples našeho gymnázia a včera rodinná oslava. celkově byl tento týden dost chaotický a vyčerpávající, spousta učení do školy. no a zítra mě čeká test maturitních otázek z psychologie, takže budu mít ještě velmi krásné odpoledne. poslední dobou mám poměrně dost materiálů a inspirace na posty, ráda bych přispívala častěji, ale hrne se toho na mě hodně a na blog bohužel tolik času není. už abychom to měli za sebou!
 mimochodem už jsem také propadla The Carrie Diaries, díváte se?
jaký byl Váš týden?

10 komentářů:

  1. Super fotky a tie yankee candles ma už lákajú tak dlho, musím zájsť niekde aspoň po jednu. :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju carrie diaries!
    a asi bych si taky mohla vyzdobit pokoj nějakýma těma květinkama :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky :)
    Na Carrie diaries se nedívám, nedokázala bych se odprostit od Sexu ve městě a asi by se mi to nelíbilo. (ale to je spíš výmluva abych se nezačla dívat na další seriál :D)

    OdpovědětVymazat
  4. k TCD jsem se ještě nedostala, i když ty první díly už mám postahované :D

    OdpovědětVymazat
  5. The Carrie Diaries se stal mým nejoblíbenějším seriálem :)

    OdpovědětVymazat
  6. the carrie diaries miluju:)!

    OdpovědětVymazat
  7. TCD pozerám, priam závisláčim na tom :D
    my sme mali celý týždeň prázdniny, vôbec sa mi do školy nechce .

    OdpovědětVymazat
  8. Jů, moc krásné fotky :) Mua paletky, svíčky, tulipány, sýry..., krása :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!