sobota 9. března 2013

The Infinite Heaven

stylových bloggerů není moc, ale neustále jich přibývá, z čehož mám velkou radost. vypadat dobře nemusí být pouze výsadou žen, řekněte,co může být lepší než dobře oblečený muž? a právě Jan Č. z blogu The Infinite Heaven k nim rozhodně patří a proto si zaslouží Vaší pozornost! navíc je to vůbec první pánský blog, který v této kategorii uveřejňuji :)



6 komentářů:

  1. Rozkošnej, má podobnej styl jako můj miláček. Tak si tak říkám, že by si ten můj taky měl založit blog :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš naprostou pravdu, až teď jsem si to uvědomila :) zkus Tomovi domluvit :P :D

      Vymazat
  2. Jsem tak hrdá, že ho můžu čas od času nafotit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když ho budeš fotit častěji, věřím, že se žádná z nás zlobit nebude :D :))

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!