MENU

čtvrtek 21. března 2013

snapshots /21.03.13/

protože bohužel nemám čas ani není v mých silách všude nosit zrcadlovku, ale zároveň bych chtěla, aby můj blog byl více aktuální a také abych mohla přidávat trochu častěji, rozhodla jsem se pro novou rubriku a to snapshots. mobilové ač ne zrovna kvalitní fotky z každodenního života, protože mobil mám po ruce vždycky. články week in photos tím úplně nezanikají, ale nebudou se tu objevovat už tak často.
takže co je u mě nového?
střípky z posledního maturitního plesu/ staronová kofola, všechny jejich příchutě jsou skvělé! / pečeme, dnešní brownies se mi povedly :) / už ať je po maturitě!
nový šatek z ELLE mě neuvěřitelně potěšil!/ Velikonoce za rohem :) / maturitní četba ve filmové podobě / army košile aneb velké dilema - koupit či nekoupit? plus se omlouvám za vulgaritu fotky, takhle bych jí nikdy nenosila :D

7 komentářů :

  1. My Fair Lady je super, viděla jsem, i jsem četla Pygmalion :) Army košili kup a takhle ji nos jenom doma :D Ne jako neber to nějak úchylně, ale máš fakt pěkný prsa!
    A Velikonoce - tyjo, vůbec neřeším. K nám chodí už jenom přítel a táta mě ráno vymrská, že. Tak kupujeme jenom těm dvěma nějaký čokoládky, ale jinak vůbec nevnímám, že nějaký Velikonoce jsou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, ani doma neboj :D
      taky je nějak extra neřeším, ale těším se na velikonoční trhy :) mě ani táta nevymrská, to budu brzo seschlá :D

      Vymazat
  2. Mám ráda podobné mobilové fotky, mám pocit, že více přiblíží blogerův život, takže jsem pro. ;) Košile je super, i když bych pod ní asi nosila tílko. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za názor :)
      samozřejmě, tílko určitě :D

      Vymazat
  3. vydarené fotky ;)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!