neděle 17. března 2013

new-in #32

krásné nedělní odpoledne! ve svém kosmetickém arzenálu mám opět pár nováčků, o kterých se dočtete právě v tomto článku.
už je to pár týdnů, co na oficiálních webovkách Makeup Academy probíhala akce poštového zdarma, díky které jsem si konečně objednala dvojníky NAKED. pro jistotu hned obě, druhá je novinkou! zatím jsem nadmíru spokojená, minulé líčení bylo právě za pomocí těchto stínů. článek speciálně o nich se tu dřív či později určitě objeví!
když mi došla odličovací pěna od Sephory snažila jsem se najít alespoň nějakou náhradu, protože se do Prahy v nejbližší době bohužel nedostanu. v drogérii jsem narazila na tuhle čistící pěnu od Nivey, která je určená spíše pro čištění pleti než odlíčení  ale efekt má nakonec stejný. v některých ohledech mi přijde možná i lepší - tahle pěna je jemnější a nadýchanější. není v ní alkohol, takže s ní bezproblémově odlíčím i oči. tahle je speciálně určená na suchou pleť, tak příště možná sáhnu po té pro normální až smíšenou.
řasy, které jsem si objednávala od NYXu, se mi podařilo někde ztratit a nutně jsem nějaké potřebovala sehnat na ples. upřímně? příště se na to vykašlu a nebo si nekoupím trsy. nejenom, že mi to zabralo šíleně moc času, zničila jsem si líčení a vytrhala snad polovinu všech mých řas, ale tohle šikovný lepidlo jsem z očí nemohla dostat ještě další týden! ne, ne a ne! lipsmacker jsem dostala jako dáreček.
o řasenky začínám mít pořádnou nouzi a při těch cenách přemýšlím, že si budu kupovat pouze nové náplně do nich. nakonec jsem sáhla po Xperience od Maxfactor, která má hezky flexibilní gumový kartáček. sice nedodá nějaký výrazný objem jak slibuje, ale spíše řasy prodlouží. špatná není, ale mám i jiné favority (*článek o řasenkách si můžete přečíst tady). nová edice Black Sensation od Dermacolu nabízí mnoho zajímavých produktů - jumbo tužku, gelové linky, linky ve fixe, klasické kajalové tužky na oči a jiné... to všechno v syté černočerné barvě. já jsem si koupila linky ve fixe a jsem z nich nadšená! více se dozvíte v samotném článku.

čím jste si v poslední době udělali radost Vy?

6 komentářů:

  1. MUA paletku Undressed si chci taky pořídit, jenom se mi nechce objednávat ze zahraničního obchodu. Takže si počkám až přijde do mého oblíbeného českého eshopu. Má skvělé barvy. Budeš dělat článek na srovnání obou paletek?

    OdpovědětVymazat
  2. Krasavci! Přesně, vyjde to daleko lépe, jakmile si najdeš řasenku, která ti vyhovuje, tak už jenom dokupuješ náplně. Tak jednou za rok koupíš novou řasenku protože přece jenom ten kartáček už má něco za sebou, ale ušetříš na tom hodně :)

    OdpovědětVymazat
  3. tu pěnu od Nivey mám taky a nemůžu si stěžovat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dvojníka NAKED jsem taky objednávala asi před měsícem a nemůžu si je vynachválit. Akorát ty matné dva stíny moc nejsou pigmentované, jinak super. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. penu od nivei používam taktiež :) urobila si si krásne radosti :)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!