MENU

neděle 3. března 2013

new in #31

ze svého wishlistu si můžu odškrtnout hned několik věcí, po dlouhé době jsem byla opět úspěšná, co se nákupů týče.
slevy v Německu byly neuvěřitelné! poslední dobou jsem si v H&M u nás nemohla vůbec vybrat a ve slevách člověk narazí na nějaký pořádný kousek jen zřídka. v Německu jsem nakoupila prakticky jen v H&M, ale to uvidíte. růžová pastelová kabelka - 10 euro, tu jsem tam jednoduše nechat nemohla. naušnice z "růžového zlata" koupené v C&A a k nim balerínky také odtud.
KONEČNĚ jsem si pořídila perfektně padnoucí blazer, moje hledání je konečně u konce :) netušila jsem, že shánění blazeru bude takový běh na dlouhou vzdálenost a to doslova. chtěla jsem ho sice kompletně modrý, ale tahle kombinace se mi líbí ještě více. přeci jen černá je černá, takže jsem sama se sebou udělala takový malý kompromis. také z H&M za 7 euro!
další kompromis - chtěla jsem malé černé, ale nakonec jsem narazila na tyhle ve slevách, překvapivě také v H&M a byla to jasná volba. zlevněné o polovinu, ze 40 na 20 euro.
petrolejová je jedna z mála odstínů zelené, které se mi opravdu líbí. tričko z Pimkie, které je z hrozně mačkavého materiálu a k němu naušnice s pírky ve stejné barvě z C&A. černý cardigan jsem koupila v New Yorkeru, ale docela jsem si vrtala koleno... 420 Kč za cardigan z obchodu, kde věci běžně moc nevydrží. no ale budiž, potřebovala jsem ho akutně.
pokud sháníte nějaké cenově dostupné jeany, tak jsem v C&A narazila na celkem fajn kolekci super skinny jeanů a jegginsů. sedí skvěle
další položkou na wishlistu byla i nějaká mikina. tuhle infantilní jsem našla pro změnu ve slevách v New Yorkeru za 129 Kč a to už je milá cena i když bych se do ní vešla klidně třikrát.
to nejlepší nakonec - nové boty na sport. Nike Training In Season TR 2, na které jsem v Německu mrkala už snad rok. když byly ve slevě, najednou nebylo o čem přemýšlet. jsou perfektní!

co jste ulovili ve slevách Vy?

18 komentářů :

  1. z první fotky bych brala naprosto všechno, no především tu tašku, tak je DOKONALÁ! a jina na ty jeansy a jeggins v C&A určitě mrknu, nemám doma ani jedny džíny - fakt nekecám :D poslední se mi roztrhly někdy v listopadu.

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je parádny nákup. Ja som tento rok ulovila toho naozaj veľa v zľavách, no najviac ma dostala skvelá sukňa za 1 € :D

    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  3. přesně takovou tašku, jakou máš na první fotce sháním do školy!! a ještě by byla super v černé :) a ty šaty jsou taky moc hezké!

    OdpovědětVymazat
  4. Pošli mi ty zlaté balerínky a budu spokojená jak mimčo s dudlíkem!

    OdpovědětVymazat
  5. blazer v HM za 7 eur?? :D děláš si srandu? :D jinak tenhle modročerný už v mém okolí nosí každá druhá, tak přestože se mi moc líbí, musím koukat po jiných barvách.
    parádní nákup.

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné kousky jsi pořídila :) Ty balerínky s kabelkou jsou perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  7. ta kabelka vypadá skvěle a ten blazer? odpadla jsem! v Německu pokaždé skvěle nakoupím a je pravda, že většinu úsporů utratím právě v H&M:)

    OdpovědětVymazat
  8. Z tej prvej fotky by som brala všetko! Super, ale aj ďalšie veci sú skvelé. Môžem sa opýtať za koľko si kúpila tie džíny v C&A? Ja by som potrebovala nejaké hoci aj jeggings a modré, a aby mi konečne sedeli! :P

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. skinny myslím 498 a jeggins za 398, jsou opravdu fajn, tak zkus ;)

      Vymazat
  9. tak na ty džíny se musim jít podívat, zrovna nějaké akutně sháním :)

    OdpovědětVymazat
  10. závidim Ti nákupy v Německu!!!Hned bych jela :)

    OdpovědětVymazat
  11. nakúpila si skvelé veci:)

    OdpovědětVymazat
  12. O bože, to jsou mi parádní věcičky! Hlavně věci z první fotky a ten blazer za hubičku ♥

    OdpovědětVymazat
  13. skvělé!:) nutně potřebuju na nákupy!:D

    OdpovědětVymazat
  14. kabelka je vážne super, nejakú takú a hlavne v nude farbe by som potrebovala aj ja

    OdpovědětVymazat
  15. Perfektní věcičky sis dovezla! Foť sem tam outfity, máš tolik krásných věcí <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!