čtvrtek 7. března 2013

L'Occitane hand cream

dobré odpoledne, zítra konečně pátek - jdu se podívat na farmářské trhy a večer na ples, těším se na něj celý týden. vyvětrám nové šaty z minulého new-inu :) dnes pro Vás mám recenzi krému na ruce.
pro mnohé jsou krémy od francouzské značky L'Occitane svatým grálem mezi krémy na ruce. původně jsem ho koupila mamince společně s krémem na nohy, ale používá jen ten druhý, proto se zabydlel u mě. nějaký ten pátek ho používám, takže se s vámi podělím o mé pocity.
první, co mě překvapilo byla opravdu hutná konzistence, protože většina krémů na ruce, které mám, jsou spíše tekutější konzistence. ale ačkoliv je hutný, tak se rozmazává bez problémů. při mazání ihned ucítíte jeho osobitou vůni - mě připomíná klasickou vůni krémů, podobnou Nivee. obsahuje 20% bambuckého másla, které by mělo ruce vyživovat, zjemnit a chránit. musím říct, že hydratuje na výbornou a ruce zanechává krásně hebké, ale hodně dlouho se do rukou vsakuje, což je dáno právě tou hutnější konzistencí. než se do rukou úplně "vsákne" hrozně lepí a to je věc, která mi dost vadí, protože většinou nemám čas čekat než budu mít ruce neulepené a potřebuji neustále něco dělat. s ulepenýma rukama to bohužel moc nejde. spíš než do kabelky na rychlé namazání ho tedy nechám na to domácí mazáníčko :)

6/10
*více o tomto výrobku můžete najít zde

7 komentářů:

  1. o tomto kréme som nedávno začala uvažovať :) a asi ho budem musieť tiež vyskúšať.

    OdpovědětVymazat
  2. krémy od této značky jsem zkoušela a docela mi vyhovovaly, ale tady u tohoto by mi vadilo, že lepí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na přes noc musí být skvělý, hledám něco parádně hydratačního, moje ruce po tom volají. Ale ta cena, och neee.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejsou nejlevnější, to je fakt... ale mám ho už od léta a to má jen 30 ml. celkem vydrží ;)

      Vymazat
  4. tuhle značku bych taky moc ráda vyzkoušela. já mám zatím nejraději Crabtree&Evelyn.

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně ten samý mám doma, lepí, nevsakuje se, špatně se roztírá, hrůza! Sice pak hydratuje, to jó ale za ty peníze nestojí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s tím roztíráním problém nemám, ale ve zbytku musím souhlasit..

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!