pondělí 11. března 2013

gold dust

nový týden pro mě nezačal zrovna nejlépe, doufejme, že se to ještě spraví :) dnes jsem si pro Vás připravila moje páteční plesové líčení.
plesové líčení vždy volím o něco výraznější než běžně a mám hodně ráda výrazné oči. pleť sjednocená, oči prozářené třpytivými stíny doplněné o jemnou linku, rozjasněný vnitřní koutek oka a broskvové rty. foťák spolykal barvy, oči byly ve skutečnosti mnohem výraznější. v tomto líčení jsem se i poprvé odvážila trochu dobarvit obočí pomocí stínů.

použité produkty
TVÁŘ
- Revlon Colorstay make-up
- Dermacol Make-up Cover (jako korektor)
- Maybelline Affinitone korektor
- Rimmel Stay Matte pudr
- e.l.f. duo s tvářenkou a bronzerem

OČI
- Makeup Academy Undressed paletka
- Dermacol Precise Black linky ve fixe
- Maxfactor 2000 Calorie řasenka
- AVON SuperShock řasenka

RTY
- Balea Young Splashy Watermelon balzám na rty

7 komentářů:

  1. vypadá to dost hezky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky, jsi moc hezká :) připomínáš mi i trochu jednu mou kamarádku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, tak tohle ti vyloženě sekne ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi Ti to pristane :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, naprosto se to k tobě hodí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!