pátek 1. března 2013

empties VI.

prázdninový týden mi utekl jak voda a začal nový měsíc! to znamená, že tu máme i únorové empties...
Manufaktura pivní pleťová maska - pleťové masky jsou něco, co si opravdu užívám! trochu jsem se bála té vůně, protože pivo mi přeci jen moc nevoní, ale překvapivě v něm pivní kvasnice vůbec necítím. nanáším silnější vrstu, která se během dvaceti minut pomalu vsákne do pleti a zbytek se jednoduše smyje. pleť je po něm svěží, vláčná a hydratovaná. můžu jí jedině doporučit!

L'Oreal šampon pro mastné vlasy - jeden z těch dražších šamponů, které jsem vyzkoušela, určený na mastné vlasy. zhruba po měsíci používání ale nevidím bohužel žádný extra rozdíl. tím samozřejmě neříkám, že dražší přípravky neudělají vlasům lepší službu, to je už pak individuální.

Sephora odličovací pěna - nechápu, jak jsem bez téhle věci mohla žít! používám jí rovnou ve sprše během mytí, což je pro mě mnohem pohodlnější než klasické odličování pomocí vatových tamponků. oční make-up sice neodlíčí stoprocentně, ale stejně oči vždy dočišťuji ještě po sprše. v očích mě nepálí ani jinak nedráždí i jako nositele kontaktních čoček. tuhle skvělou věcičku si určitě znovu koupím!

Maybelline Pure Cover korektor - hned na začátek musím říct, že s korektory od Maybelline jsem velmi spokojená a všechny, které jsem vyzkoušela dobře kryjí a na pleti něco vydrží! tenhle konkrétně sice trochu zalézá do vrásek, ale kryje poměrně dobře. obsahuje malinké třpytky, které jdou vidět pouze na slunečním světě, což mi trošku vadí. není špatný, ale teď už spíš sáhnu po korektoru z řady Fit Me!

Salcura Antiac sprej - tuhle věcičku jsem našla v SenzaBoxu a udělala mi velkou radost, protože jsem na ní u  Rendy. plánovala jsem, že si ho objednám, takže mi to přišlo i vhod, abych nekupovala zajíce v pytli. je určen na aknózní pokožku a podrážděná místa krásně zklidní tím, že že začne jemně chladit. zároveň čistí a neutralizuje záněty. cítím z něj tea tree olej a neměl by obsahovat alkohol, parabeny, steroidy či hormony. jediné co mě odrazuje, je vysoká pořizovací cena - za 100ml spreje zaplatíte přes 400 Kč.

L'Oreal čistící ubrousky - které jsem dostala jako dárek k nákupu. nečistí špatně, ale nejsou moc napuštěné, takže k odlíčení musíte například oči dost "drhnout". trošku nešťastné je zavírání, protože je se ihned po otevření odlepuje a ubrousky vysychají. sama bych po nich asi nesáhla...

máte zkušenosti nějaké zkušenosti s uvedenými produkty?

5 komentářů:

  1. Nemám zkušenost ani s jedním, ten Salcura sprej jsem viděla, že byl v Senzaboxu, ten by mě moc zajímal, ale ta pořizovací cena.. Ou :(

    OdpovědětVymazat
  2. pivní masku mám doma taky a Salcura mi teď dorazila domu, taky jsem zkoušela v Senzaboxu a moc mě to zaujalo. a nenech se klamat tím balením, na obalu je napsáno, že vystačí snad na 800 pumpnutí ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Salcura mi také moc vyhovuje, střídám ho s mým oblíbeným Garnier SOS pen :) Korektory od Maybelline mám nejradši, Fit me! mi moc nesedl ale Affinitone si kupuji pořád znova.

    OdpovědětVymazat
  4. Tu Sephora pěnu musim zkusit! :)

    OdpovědětVymazat
  5. to je pochopitelné. maturita je na prvním místě, tak se soustřeď jen na to, potom už budeš mít čas na cokoliv si vzpomeneš :) držím palce, ať ti to učení pěkně jde :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!